نمایشگاه انفرادی هنگامه گسکری با عنوان ' گذر ' در گالری کلهر جمعه چهاردهم آبان هزارو چهارصد ساعت شانزده افتتاح خواهد شد .

به گزارش ندای گیلان از رشت،اثار این هنرمند در نمایشگاه شامل آثار نقاشی و چاپ دستی میباشد که مربوط به چند دوره کاری ایشان است .
نمایشگاه تا پنج شنبه بیستم ابان ماه همه روزه از ساعت شانزده الی بیست دایر میباشد.
برخی از اثار این هنرمند اشاره مستقیم به هنر زنانه دوخت و دوز دارد که در تاریخ هنر به وضوح به این سیر هنری اشاره نشده است.
دغدغه های هنری و وجودی هنرمند از چالشهای روبرو شده با آثارش می باشد که با روشها و تکنیکهای گوناگون در دوره های مختلف کاریش به خوبی بیانگر این گذر می باشد و در اثار چاپی به مقوله اورژینال بودن یک اثر چاپی اشاره و تاکید مستقیم دارد.
این نمایشگاه مصادف با روز” فرهنگ عمومی ” افتتاح میشود.
در این مورد هنگامه گسکری اذعان داشتند که امروزه فرهنگ عمومی نسبت به گذشته رویکرد بسیار مثبت و امیدوارانه در عرصه های متفاوت دارد و در این بین مخاطبان در عرصه هنر با هنر و هنرمندان دوستی عمیق و ارزنده تری ابراز میکنندو پیگیر اثار هنرمندان در عرصه های متفاوت هستند.
چنانچه اکنون به خرید آثار هنری مشتاق هستند و به این اصل که داشتن یک اثر هنری از یک هنرمند داشتن بخشی از زندگی اوست باور دارند و البته در این مسیر گالری داران در روند آشنایی مخاطبان با آثار هنرمندان سهم و نقش به سزایی ایفا میکنند.
بدون شک این روند مثبت در بازیانی هنرمند موثر میباشد و با احساس حمایت و امنیت بیشتری در جامعه حضور و نقش آفرینی خواهد داشت تا اقتصاد هنر در جامعه رشد یابد .