همزمان با هفته دولت ۳۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی در بخش کوچصفهان رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از رشت، کیا عاشوری همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت در افتتاح پروژه‌ها در کوچصفهان اظهار کرد: پروژه‌هایی که در ایام هفته دولت و در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، بیانگر تنها گوشه‌ای از طرح‌های در دست اجرا و بخشی از خدماتی است که کارگزاران پر تلاش دولت در ادارات و دستگاه‌ها در طول سال ارائه می‌دهند.

وی افزود: امروز به صورت تجمیعی و متمرکز ۳۶ پروژه خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری رشت در جریان افتتاح متمرکز طرح حوزه انرژی بخش کوچصفهان، این طرح‌ها را در قالب توسعه و اصلاح شبکه برق روستایی، نصب ترانس، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و نیز طرح‌های تاب آوری معرفی کرد و گفت: ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان امروز در حوزه انرژی برق در روستای کنارسر بخش کوچصفهان به صورت متمرکز افتتاح و به بهره برداری رسید.

عاشوری در ادامه حضور در روستای کنارسر با همراهی مدیر کل ورزش و جوانان ضمن تاکید بر ضرورت تلاش شبانه روزی مدیران دولت سیزدهم جهت خدمت صادقانه و بی منت به مردم، افزود: پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای کنارسر واقع در زمینی به مساحت ۱۰۵۶ متر مربع و هزینه کرد ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی با هدف گسترش فضای ورزشی در سطح روستاها و کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان بخش کوچصفهان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

در ادامه حضور در بخش کوچصفهان، به صورت متمرکز ۶ پروژه شهرداری این شهر که در حوزه عمران شهری با صرف اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مرحله بهره‌برداری رسید.
همچنین سرپرست فرمانداری رشت با حضور در ویژه برنامه هفته دولت شهر لولمان، به صورت متمرکز ۱۶ پروژه شهرداری این شهر که در حوزه عمران و زیر ساختی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده را افتتاح نمود.

افتتاح پروژه زیر سازی و اجرای آسفالت معابر بافت روستای فشکچه به طول ۲ کیلومتر و ۴۰۰ متر و با صرف اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان، پروژه احداث پل روستای سیاه صوفیان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، افتتاح متمرکز پروژه‌های بهسازی و آسفالت معابر روستایی از دیگر برنامه‌های امروز سرپرست فرمانداری رشت در بخش کوچصفهان بود.