مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از افتتاح مدرن‌ترین پمپ‌بنزین گیلان در توتکابن شهرستان رودبار خبرداد.

ندای گیلان :فردین چراجی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت :منطقه گیلان، با بیان اینکه در دومین روز از هفته دولت، سي و چهارمين جايگاه دو منظوره كلانشهر رشت افتتاح شد، اظهار کرد: جايگاه دو منظوره نگين شمال،با چهار سكو،هفت تلمبه و 18 نازل، فرآورده هاي بنزين معمولي و سوپر و نفت گاز را توزيع مي كند.
وی با بیان اینکه اين جايگاه در زميني به مساحت چهار هزار متر مربع و امكان اشتغال زايي براي بيست نفر افتتاح شد، افزود: جايگاه CNG نگين شمال با ظرفيت 1500 متر مكعب در ساعت، سوخت رساني را انجام مي دهد.
چراجی با بیان اینکه نود و پنجمین جایگاه CNG نیز همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان در شهرستان رضوانشهر افتتاح شد،ادامه داد:جایگاه CNG حمدالله زاده بالغ بر 42 میلیارد ریال هزینه داشته و از محل اعتبارات بخش خصوصی تامین شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان تاکید کرد: با راه اندازی فاز اول مجتمع خدمات رفاهی حمدالله زاده امکان سوخت رسانی به بیش از یک هزار خودرو در 24 ساعت فراهم می شود و تلاش ما بر این است که هر چه زودتر سایر فازهای این مجتمع نیز به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه مجتمع خدمات رفاهی حمدالله زاده در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در مسیر پونل به پره سر از توابع بندرانزلی واقع شده و دهمین جایگاه CNG است، یادآور شد: این جایگاه با سه سکو، شش نازل و ظرفیت کمپرسور 1500 متر مکعب بر ساعت ساخته شده و امکان اشتغال زایی برای شش نفر را فراهم کرده است.
چراجی با بیان اینکه دیروز جایگاه CNG شعباني در فلکده جيرده با حضور فرماندار رشت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد، بیان کرد: مدرن‌ترین پمپ‌بنزین گیلان، امروز در توتکابن شهرستان رودبار افتتاح می شود، افتتاح جايگاه اميري خمام و ملكوت املش نيز از ديگر پروژه هاي اين شركت در هفته دولت خواهد بود./ایسنا