سالن ورزشی کارگران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار گیلان و جمع دیگری از مسوولان در مجتمع رفاهی کارگران سنگاچین انزلی افتتاح شد.

به گزارش ندای گیلان: سالن ورزشی کارگران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار گیلان و جمع دیگری از مسوولان در مجتمع رفاهی کارگران سنگاچین انزلی افتتاح شد.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان عصر چهارشنبه در آیین افتتاح این سالن ورزشی گفت : این سالن در دو طبقه به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر مربع با ظرفیت ۳۵۰نفر برای رشته های فوتسال، والیبال ، بسکتبال و طبقه دوم سالن به مساحت ۴۰۰ متر مربع برای رشته های شطرنج، تیراندازی، بدنسازی و رزمی ساخته شده است.
محمود ایزد دوست با اشاره به آغاز ساخت این سالن از سال ۸۹ اظهار کرد: بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال برای تکمیل این سالن هزینه شده است .
وی افزود: این سالن دارای سیستم های روشنایی ، گرمایشی ، سرمایشی ، تهویه ، قسمت های اداری ، تاسیسات رختکن در ظلع غربی مجموعه رفاهی کارگران کشور در سنگاچین انزلی است .
به گفته ایزددوست؛ مجتمع رفاهی کارگران سنگاچین سالانه میزبان بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ خانوار از کارگران سراسر کشور است .
کارگران دارای دفترچه تامین اجتماعی از سراسر کشور می توانند در هر دوره به مدت سه روز از این استراحتگاه دارای اقامتگاه و استخر برای بانوان ، طرح سالمسازی دریا ، سالن غذاخوری ، باشگاه و زمین ورزشی ساحلی استفاده کنند./گیل خبر