جعفرزاده گفت:هر طیفی که شناسنامه دار و تابع قانون اساسی باشد و در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت داسته باشد و بخواهد من را حمایت کند، منعی برایش قایل نیستم

به گزارش ندای گیلان،معرفی نامزدهای مورد حمایت شورای مشورتی اصلاح طلبان در رشت و انتخاب افرادی همچون غلامعلی جعفرزاده حواشی زیادی به همراه داشت.

علاوه بر واکنش اصلاح طلبان در عدم حمایت داعیه داران اصلاح طلب از غلام رضا مقدسی کاندیدای اصلاح طلب این حزب، گروه های اصولگرا نیز عدم حمایت اصلاح طلبان از هم حزبی های خود را به چالش کشیدند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به این سوال که چرا نام شما در لیست اصلاح طلبان قرار دارد، اظهار کرد: هر طیفی که شناسنامه دار و تابع قانون اساسی باشد و در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت داسته باشد و بخواهد من را حمایت کند، منعی برایش قایل نیستم .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: من یک اصول گرای اصلاح طلب ولایت مدار هستم و با این هویت وارد عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم شده ام .

نماینده مردم رشت در مجلس در خاتمه اظهار کرد: خیلی از افرادی که در حوزه اصلاح طلبان فعال هستند آدم های عاقلی هستند و شخصیت آن ها درست است و از آنها شناخت و اشنایی دارم.

منبع:خبرگزاری کاسپین