نماینده صومعه سرا با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس گفت:در این جلسه موضوع استیضاح وزیر صنعت یا عزل رییس سازمان برنامه و بودجه مطرح نشد بلکه در مقابل گزارش مفصلی از وضعیت اقتصادی داده شد.

به گزارش ندای گیلان،کاظم دلخوش در توضیح جلسه غیرعلنی امروز مجلس برای بررسی شرایط اقتصادی با حضور وزیر صنعت و رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: این جلسه حول موضوع ساماندهی وضعیت اقتصادی و بررسی مشکلات مردم برگزار شد. اینکه دولت و مجلس متوجه جایگاه خود باشند و نسبت به شرایط فعلی تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد که مجلس نسبت به بررسی قوانین معطل مانده تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهد، دولت هم سریعا قوانین را اجرا کند، از جمله این قوانین واگذاری پروژه‌های عمرانی است که هنوز این اقدام انجام نشده است.

دلخوش افزود: یکی دیگر از اقداماتی که دولت باید انجام دهد، ساماندهی هدفمندی یارانه‌ها و تامین ارزاق مردم است که بر لزوم تسریع در اجرای آن تاکید شد.

این نماینده مجلس جلسه غیرعلنی امروز را بیشتر مشورتی و همدلی بین مجلس و دولت دانست و گفت: در این جلسه نمایندگان مجلس و دولت به بررسی راهکارهای عبور از دوران گذار فعلی پرداختند لذا اصلا در این جلسه موضوع استیضاح وزیر صنعت یا عزل رییس سازمان برنامه و بودجه مطرح نشد بلکه در مقابل گزارش مفصلی از وضعیت اقتصادی داده شد.

وی در مجموع جلسه را مفید دانست و گفت: باید این جلسات ادامه پیدا کند، از آن طرف هم دولت قوانین را اجرا کرده و مردم نیز کمک‌های لازم را داشته باشند.

  • منبع خبر : isna