مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از استقرار اصناف استان در قالب شهرک صنفی پخش در شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد.

به گزارش نداي گيلان: طهمورث لاهوتی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی شهرک صنعتی سفیدرود رشت با اشاره به مساحت 665 هکتاری این شهرک اظهار کرد: 262.3 هکتار از مساحت شهرک صنعتی رشت عملیاتی شده است.
وی زمین شهرک صنعتی سفیدرود را 161.92 هکتار عنوان کرد و افزود: 38 واحد صنعتی با 850 نفر اشتغالزایی در شهرک مذکور راه‌اندازی شده است.
لاهوتی با بیان اینکه زون‌های صنعتی غذایی، شیمیایی، سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک، نساجی و کانی غیرفلزی در شهرک صنعتی سفیدرود ایجاد شده است، تصریح کرد: تاکنون 160 قرارداد برای راه‌اندازی واحدهای مذکور منعقد شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از تسریع در توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد و بیان کرد: 90.3 هکتار زمین به واحدهای در حال احداث واگذار شده است.
وی به استقرار 161 واحد تولیدی و خدماتی در شهرک سفیدرود رشت اشاره کرد و گفت: 20 میلیارد و 5 هزار و 343 میلیون ریال سرمایه‌گذاری واحدهای در حال بهره‌برداری در شهرک مذکور است.
لاهوتی هدف از توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی سفیدرود را ایجاد اشتغال پایدار دانست و خاطرنشان کرد: 71.62 زمین قابل آماده واگذاری در شهرک مذکور است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از استقرار اصناف گیلان در قالب شهرک صنفی پخش در شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد و یادآور شد: طرح‌های اجرایی در شهرک مذکور ویژه است.
وی با اشاره به اجرای خطوط 20 کیلوولت برق داخلی شهرک صنعتی سفیدرود رشت، اظهار کرد: خطوط شبکه روشنایی داخلی در شهرک مذکور اجرایی شده است.
لاهوتی به تامین آب و اجرای شبکه داخلی شهرک صنعتی سفیدرود رشت اشاره کرد و افزود: منبع 200 مترمکعبی هوایی و یک‌هزار مترمکعبی بتنی آب در شهرک مذکور احداث شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه شبکه گازرسانی داخلی شهرک صنعتی سفیدرود رشت انجام شده است، تصریح کرد: گاز شهرک مذکور تامین شده است.
وی از ایجاد شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد و بیان کرد: شبکه معابر و محوطه‌سازی و فضای سبز در شهرک مذکور انجام شده است.
لاهوتی با اشاره به پیاده‌روسازی و اجرای فیبر نوری در شهرک صنعتی سفیدرود رشت، گفت: احداث پست 63.20 کیلوولت شهرک مذکور در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از تکمیل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد و یادآور شد: اجرای فضای سبز میدان‌های شهرک در حال انجام است ضمن اینکه خط انتقال برق 63.20 کیلوولت برای افزایش ظرفیت در شهرک مذکور اجرایی شده است.