هنوز از سوی شورای اسلامی شهر لنگرود ابلاغی را دریافت نکردم.

به گزارش ندای گیلان: رضا کحالی امروز در جلسه‌ شورای شهر لنگرود با ۶ رأی به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و اظهار داشت: از دوستان کمک می‌گیریم تا لنگرود با توجه به استعدادی که دارد به جایگاه اصلی خود برسد.

وی با بیان اینکه من لنگرودی هستم و با شهر آشنایی دارم و نقاط ضعف و قدرت را می‌شناسم اظهار کرد: با توجه به شناخت خود از لنگرود، برنامه‌ام را به شورا ارائه کردم و در جلسه شورا بنده را به‌عنوان شهردار انتخاب کردند.

کحالی تصریح کرد: تلاش می‌کنم تا از تجارب خود برای شهر لنگرود استفاده کنم و نمی‌توان اقدامات گذشته را نادیده گرفت و این که بگوییم در گذشته کاری نشده است اجحاف در حق شهردار، شورا و مردم است.

شهردار لنگرود با بیان اینکه هنوز از سوی شورا ابلاغی دریافت نکرده است گفت: تا قبل از ابلاغ و سیر مراحل قانونی در سنگر معاونت فرمانداری آستانه اشرفیه و به مردم این شهرستان خدمت خواهم کرد.

کحالی افزود: شاید گلباغی به عنوان شهردار جایگاهی را از دست داده باشد ولی جایگاه مهندسی خود را داراست و شخصیتی است که در جامعه مهندسین خدمتگذار خوبی خواهد بود.

وی تصریح کرد: هیچ وقت در گذشته، از عقبه مسئولان قبلی در حوزه مدیریت شهری حرفی نزدم و آن‌ها را زیر سئوال نبردم، این که افراد از تجربه‌های دیگران و پتانسیل‌های موجود استفاده کنند مهم است و این که شهردار قبلی خدمتی نکرده است را نمی‌پذیرم.