ندای گیلان:حتی اخبار مقطعی و روزانه و مذاکرات در جریان هم می تواند برای هواداران فوتبال در سراسر جهان جذاب باشد و حاشیه های این فوتبال را بسازد

به گزارش  ندای گیلان، نقل و انتقالات در فوتبال ایران هیچ حساب و کتاب مشخصی ندارد و تا ثانیه های آخر ممکن است تمامی مذاکرات در جریان به بن بست برسد و البته در جایی دیگر و لحظه ای دیگر مذاکرات بازیکن با باشگاه به نتیجه بینجامد.

با این وجود اما حتی اخبار مقطعی و روزانه و مذاکرات در جریان هم می تواند برای هواداران فوتبال در سراسر جهان جذاب باشد و حاشیه های این فوتبال را بسازد.حاشیه هایی حتی جذاب تر از متن. آخرین خبر ها در مورد برخی ستاره های فوتبال ایران چنین است:

آندرانیک تیموریان
این بازیکن جزو پر طرفدارترین های لیگ است، او هرگز خنثی نبوده و نیست، در پیروزی ها همیشه نقش داشته از تیم ملی تا استقلال و تراکتورسازی، جالب اینجاست که رد پای او را در شکست‌ها هم می‌توانید ببینید در استقلال هرگاه او بازی نمی کرد استقلال بازی را می باخت، در تراکتور هم او پایه گذار بهترین پاس گل‌های لیگ و موثرترین آنها بود و در بازی آخر هم باز خروجش بازی را عوض کرد.

تیموریان تا آخر همین هفته برای مذاکره با یک تیم به قطر می رود ، استقلالی ها با وجود اعلام پرویز مظلومی هنوز با آندو تماس نگرفته اند و بعید هم هست که تیموریان به این باشگاه برگردد چرا که از برخی لیدرها و خود افشارزاده و نظری جویباری هم به دلیل عدم پایبندی به قرارداد شفاهی و مکتوب دلخور است. با این وجود تراکتور،سپاهان و نفت تهران او را می خواهند و اولویت آندو اما بازی در خارج از فوتبال ورشکسته داخلی است.

نکونام
استقلال با این بازیکن تماس نگرفته است، نکونام از هفته قبل که در سفر بود منتظر استقلالی ها مانده است اما در این میان سایپا به وی پیشنهاد خوبی داده است. باید دید نکونام همچنان منتظر تماس استقلالی ها می ماند یا اینکه به پیشنهاد چشمگیر سایپا جواب مثبت می دهد؟

محمد نوری
برخی خبرها حکایت از این دارد که نوری با یک تیم قطری نه چندان مطرح اما ثروتمند مذاکره کرده تا باز هم اسیر بی پولی باشگاه پرسپولیس نشود، او سال های زیادی را با این مشکل در پرسپولیس باقی ماند و می داند که فرصت درآمدزایی برای همیشه درب خانه او را نمی کوبد، البته او همچنان منتظر تماس پرسپولیسی ها هم هست اما به نظر می رسد او هم اگر با قطری ها به توافق نهایی برسد، در ایران نماند هرچند برخی می گویند با سن و سال نوری و اینکه او ملی پوش نیست، بعید است در مذاکره با قطری ها موفق باشد هرچند کاپیتان پرسپولیس بودن هم شاید برای این قرارداد کافی باشد.

بیرانوند
ظاهرا منصوریان از بیرانوند دلخور است و بابت برخی اتفاق ها در پایان فصل به او تذکر داده است، به همین دلیل بیرانوند با وجود آنکه با نفت قرارداد دارد، ترجیح می دهد از این باشگاه برود و در این بین تراکتورسازی که چند سالی است تنها به دلیل نداشتن دروازه بان قدرتمند قهرمان نمی شود، بدش نمی آید بیرانوند را به خدمت بگیرد ،اگر نفت راضی به این جدایی بشود.

مهدی رحمتی
هرچند پرویز مظلومی مدام می گوید با رحمتی تمام کرده است اما واقعیت این است که هم استقلال و هم رحمتی می دانند که برای رسیدن به نقطه مشترک هنوز با هم فاصله زیادی دارند، بحث مالی یک طرف ماجراست که گران قیمت ترین دروازه بان لیگ با استقلال دارد، بحث دیگر هم ادامه همکاری استقلال با فروزان و طالب لو است. از سوی دیگر استقلالی، که می داند برای توافق با رحمتی کار بسیار سختی در پیش دارد.

رحمتی در صورت جدایی بیرانوند از نفت، گزینه اول نفتی ها برای رسیدن به فینال آسیاست و اصلا بعید نیست رحمتی را امسال در کنار منصوریان در قله آسیا ببینیم. رحمتی حالا بین دو راهی نفت و استقلال است.

ادینیو
لوسیانو ادینیو را علاوه بر تراکتورسازی کل لیگ می خواهند، او گلزن فوق العاده ای است که همه مشخصات یک ستاره را دارد. با این حال به نظر می رسد این ستاره برای ادامه دادن فوتبالش در ایران دچار تردید شده است، وی تاکنون جواب درستی به تراکتور نداده و پاسخ دیگر مشتریان خود را هم نمی دهد و انگار می کوشد ابتدا بیرون از ایران به دنبال مشتری باشد و بعد اگر به توافق نرسید به گزینه های داخلی فکر کند، در ایران تراکتور سازی، پرسپولیس و استقلال  هر سه او را می خواهند.

 

 

 

مهر