استان گیلان نیازمند برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه در بخش کارآفرینی و اشتغال است و باید متخصصان امر برای گذر از بحران بیکاری چاره اندیشی کنند

به گزارش خبرنگار  ندای گیلان،نشست خبری شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان، صادق حسنی جوریابی نامزد دور دوم انتخابات مجلس دهم رشت و جمعی از خبرنگاران برگزار شد

صادق حسنی جوریابی کاندیدای انتخابات  شهرستان رشت در  این نشست ضمن تشکر و قدردانی از مردم به خاطر حضور در پای صندوق های رای گفت: با اعتقاد قلبی و به جهت خدمت به مردم این شهرستان و استان پا به عرصه انتخابات گذاشتم و بسیار مفتخرم که مردم این بنده حقیر را در انتخابات همراهی کردند.

وی با بیان این مطلب که شعارهای انتخاباتی باید همراه با عمل و اقدام باشد اظهار کرد: استان گیلان ظرفیت های بالقوه ای دارد که براحتی می توان از وجود این پتانسیل ها برای رفع معضل بیکاری و اشتغالزایی بهره گرفت.

کاندیدای دور دوم مجلس دهم افزود: نباید بگوییم که استان گیلان صرفا استانی کشاورزی و یا گردشگری است چون استان ما این ظرفیت و توان را دارد که در بحث ایجاد بنگاههای زودبازده، رونق و توسعه بخش کشاورزی و استفاده از پتانسیل های طبیعی گردشگری حرکت کند .

حسنی ادامه داد: اقتصاد گیلان می تواند شکوفا شود و این شکوفایی یک شبه رخ نمی دهد و هر فردی که چنین شعاری را عنوان کند در حقیقت عوام فریبی کرده است.

وی تاکید کرد: استان گیلان نیازمند برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه در بخش کارآفرینی و اشتغال است و باید متخصصان امر برای گذر از بحران بیکاری چاره اندیشی کنند.

حسنی سهم گردشگری استان گیلان را از حضور گردشگران ، آمار بالای تصادفات و غرق شدگی در دریا خواند و تصریح کرد: ایجاد زیر ساخت های مناسب برای حوزه گردشگری و فراهم نمودن امکانات لازم از اهم مواردی است که می توان به طرز صحیح از حضور گردشگران بهره برد.

وی در پایان از حمایت اصلاح طلبان استان در دهمین  انتخابات مجلس شورای اسلامی از خود تشکر کرد.