سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: احیای ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی دوران دفاع مقدس در شرایط امروز کشور امری ضروری و الزامی‌ست

به گزارش نداي گيلان: یونس رنجکش در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار داشت: هر چند که مصائب جنگ تحمیلی برای کشور بسیار زیاد بوده است اما این دوران فرصت خوبی نیز برای تولید بسیاری از ارزشهای اجتماعی و فرهنگی بود.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری نظیر انسجام و وحدت ملی، حفظ ارزش‌ها و باورهای دینی، برخورداری از رویکرد اقتصاد مقاومتی، همراهی و همزبانی، راستگویی، احترام به یکدیگر، قناعت و صد‌ها مورد دیگر داشتیم که امروز برای رفع نگرانی‌های اجتماعی نیازمند سرمشق قرار دادن آن‌ها هستیم.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ادامه داد: باید با برنامه ریزی‌های مناسب و نوآوری و خلاقیت در راستای اشاعه این ارزش‌ها بین نسل فعلی جامعه تلاش کنیم تا بتوانیم به اهداف خود که رسیدن به جامعه ارزشی و آرمانی انقلاب اسلامی ست دست یابیم.

رنجکش گفت: استانداری گیلان با تمام توان آماده حمایت از برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس است و تاکنون چهار جلسه ستادی با حضور استاندار، معاون سیاسی و مسئولان ستادی برگزار شده ضمن اینکه کلیه فرمانداری‌های استان نیز به تشکیل این ستاد اقدام کرده‌اند.