لاهوتی اشکوری در بازدید از ناحیه صنعتی آسیابسران املش از اختصاص 160 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بنگاه های کوچک و متوسط خبر داد

به گزارش ندای گیلان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در بازدید از ناحیه صنعتی آسیابسران املش گفت: تاکنون در استان به طور مستقیم برای هشت هزار نفر شغل ایجاد کرده ایم.

طهمورث لاهوتی اشکوری در بازدید از ناحیه صنعتی آسیابسران املش و مجتمع کارگاهی لگموج این شهرستان اظهار کرد: در استان گیلان 33 شهرک فعال صنعتی در زمینه های سلولزی، شیمیایی، فلزی، مواد غذایی و … داریم که تاکنون توانسته ایم 13 هزار نفر را در این شهرک ها مشغول به کار کنیم که از این تعداد، هشت هزار نفر به طور مستقیم و پنج هزار نفر به طور غیرمستقیم در آنها فعالیت دارند.

وی با اشاره به اختصاص 160 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بنگاه های کوچک و متوسط افزود: با توجه به اینکه دولت تسهیلات خوبی برای توسعه بنگاه ها و شرکت های کوچک در نظر گرفته، لذا برای رفع مشکل مدیران بنگاه های کوچک فعال در ناحیه صنعتی آسیابسران املش حضور یافتیم تا بتوانیم از نزدیک از مشکلات تولید آنان باخبر شده و نسبت به پرداخت تسهیلات برای توسعه شرکتشان اقدام کنیم.

وی با اشاره به مزیت های سرمایه گذاری در مناطق محروم اضافه کرد: مهمترین مزیت سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی به خصوص مناطق محروم معافیت مالیاتی ، تخفیف حقوق انتفاع، انتقال سریع سند مالکیت و … است که بهترین فرصت را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

لاهوتی دیگر مزیت ناحیه صنعتی آسیابسران و مجتمع کارگاهی لگموج املش را برخورداری از امتیازات برق، آب، گاز و مخابرات عنوان کرد.

هم اکنون در ناحیه صنعتی آسیابسران املش که از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده، واحد های صنعتی فوم سازی، پرده کرکره و تیرچه بلوک فعال هستند.

در این بازدید همچنین مدیران واحدهای فعال ناحیه صنعتی آسیابسران املش، مهمترین مشکلات خود را عدم نقدینگی لازم و کافی و دریافت بسیار سخت تسهیلات بانکی عنوان کردند.