مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد و گفت: تیم مجربی برای جذب و حمایت از واحدهای دانش بنیان به کار گرفته‌ایم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مهدی محبوبی حسن کیاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان طی نشستی با محمدرضا احمدی، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به اهمیت سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران جدید در بخش تولید پرداخت و ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های  احمدی گفت: ما در شرکت شهرکهای صنعتی گیلان طرح‌های ویژه و جدیدی را دنبال می‌کنیم از جمله پنل‌های خورشیدی که برای اولین بار برق حداقل ۵ هزار خانوار را تامین می‌کند.

وی در ادامه از توسعه واحد‌های دانش‌بنیان در گیلان خبر داد و گفت: تیم مجربی برای جذب و حمایت از واحدهای دانش بنیان به کار گرفته‌ایم و پیشرفت خوبی نیز در این راستا داشته‌ایم و مقرر شده است تا پایان سال جاری حدود ۱۰ واحد دانش بنیان به شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در شهرک‌های صنعتی استان گیلان اضافه شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با بیان اینکه گیلان نیازمند جذب سرمایه گذاران قوی است، اظهار داشت: جلسات خوبی نیز جهت جذب و ورود صنایع نظامی و دفاعی برگزار کرده‌ایم که انشاالله به حول و قوه الهی شاهد حضور صنایع تابعه آن‌ها در استان گیلان خواهیم بود.

احمدی، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص فعال‌سازی واحدهای صنعتی بیان داشت: همگام با پیگیری مشکلات واحدهای در حال تولید، مسائل واحدهای تولیدی راکد نیز باید مورد بررسی قرار گیرد چرا که آن‌ها هم جز سرمایه‌های این استان است و رسیدگی به مشکلات آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به توسعه شهرک‌های صنعتی به اهمیت و جایگاه ویژه‌ی شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: امروزه واحد‌های دانش بنیان از پتانسیل بسیار بالایی در تولید و افزایش میزان اشتغال برخور دار بوده و باید برای ورود آن‌ها به شهرک‌های صنعتی تلاش دوچندان صورت گیرد.