شهردار رحیم آباد گفت:شهرداری رحیم آباد در راستای ساماندهی بازار هفتگی این شهر در نظر دارد از طریق بخش خصوصی این بازار را ساماندهی کند.

محمد محمدی  در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان از رودسر  اظهار داشت: شهرداری رحیم آباد در راستای ساماندهی بازار هفتگی این شهر در نظر دارد از طریق بخش خصوصی  این بازار را ساماندهی کند.

شهردار رحیم آباد با بیان اینکه اعتبار شهرداری این شهر امسال سه میلیارد هشتصد میلیون تومان  است گفت:با توجه به حجم کارهای عمرانی و عام‌المنفعه این بودجه جوابگوی نیاز شهر نیست.

محمدی به آمادگی شهرداری رحیم آباد برای جذب سرمایه گذار اشاره کرد و بیان داشت:شهرداری رحیم آباد آماده است برای رونق صنعت گردشگری و بومگردی در شهری که کریدور رحیم آباد به قزوین است بدون بروکراسی و و با تعامل پذیرای سرمایه گذاران باشد.

شهردار رحیم آباد از اجرای پروژه های جدید در این شهر خبر داد  و گفت: اجرای بلوار آقا سید جلال الدین اسدآبادی ، نهضت اسفالت، ساماندهی آبهای سطحی، بازگشایی خیابان و معابر، توسعه شهری و ساخت و ساز در شهر در اولویت کاری شهرداری رحیم آباد در دوره جدید است.

محمدی با اشاره به اینک رحیم آباد پایتخت فندق و گل گاوزبان ایران است اظهار داشت: می طلبد با توجه به سفر اخیر استاندار گیلان و با حمایتهای وی و سایر مسئولین با تزریق اعتبارات گامهایی در این خصوص برداشت شده تا باعث شکوفایی اقتصادی و تحول در درآمدزایی مردم منطقه شود.

وی با بیان اینکه با حمایتهای ویژه استاندار گیلان در راستای  طرح های بومگردی و گردشگری امیدواریم بتوانیم شهر رحیم آباد را نقطه مطلوب در در زمینه گردشگری برسانیم گفت: در ایام نوروز با تدابیر اندیشیده شده شاهد حضور گردشگران زیادی در رحیم آباد بودیم.