مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان از اجرای طرح «میز خدمت» پاسخگویی مدیران دستگاه‌های مختلف در راستای شعار سال در این استان خبر داد.

به گزارش نداي گيلان: حسن حبیبی عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس گیلان در این شهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس فرصتی بود که ایران اسلامی شعار «ما می‌توانیم» را به اثبات برساند.

وی به حمایت کشورهای غربی از جمله آمریکا از رژیم بعثی عراق اشاره کرد و افزود: با تدبیر و درایت امام (ره) نیروهای مردمی بسیج برای دفاع از کشور وارد عرصه شدند.

حبیبی با بیان اینکه افراد لیبرال از جمله بنی‌صدر با ورود نیروهای مردمی در دفاع مقدس مخالف بودند، خاطرنشان کرد: ایده امام (ره) پاسخ داد و مردم به لحاظ حضور در صحنه‌های جنگ، پشتیبانی و حمایت‌های مختلف در کنار رزمندگان سپاه و ارتش افتخار آفریدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور از دست برود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: خودباوری جوانان نخستین دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف است.

وی موفقیت در 8 سال جنگ تحمیلی را به دلیل خودباوری جوانان کشور خواند و بیان کرد: امروز با همان تفکر توانستیم دستاوردهای مهم در صنایع دفاعی را کسب کنیم.

حبیبی خلق ایده و خلاقیت‌ها را از نتایج دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دستیابی به دانش بومی هسته‌ای و فناوری‌های جدید از ثمرات تفکر جهادی و تلاش خالصانه دانشمندان جوان کشور است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان به مذاکرات کشورهای قدرتمند جهان با ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران 1+5 را پای میز مذاکره کشاند.

وی در ادامه از برگزاری 50 همایش تحلیلی در اداره‌های کل گیلان توسط سازمان بسیج کارمندان استان خبر داد و اظهار کرد: سه یادواره شهدای کارمند در گیلان برگزار شده است.

حبیبی به افتتاح بسیج اداری دانشگاه پیام نور هم‌زمان با هفته دفاع مقدس جاری در شهر رشت اشاره کرد و افزود: چهار مهر ماه جاری همایش نقد کتاب و شعر دفاع مقدس با محوریت کتاب «آن بیست‌ و سه نفر» با حضور مؤلف کتاب با همکاری اداره کل کتابخانه‌های گیلان در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان از اجرای طرح «میز خدمت» پاسخگویی مدیران دستگاه‌های مختلف در راستای نامگذاری «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» در استان خبر داد و بیان کرد: طرح مذکور در تمام روزهای هفته دفاع مقدس در محل برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در کانون بسیج جوانان رشت برگزار می‌شود.

وی، ارائه مشاوره رایگان سازمان بهزیستی گیلان با استقرار گروه‌های سیار در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان در شهر رشت را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان گیلان عنوان کرد.