فرمانده پلیس راه گیلان از اجرای طرح برخورد با تخلفات ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی در این استان خبر داد و گفت: این طرح از امروز اجرایی می‌شود.

به گزارش نداي گيلان: مهیار رستگار  با اشاره به وقوع چند فقره تصادفات مرگبار ناوگان حمل و نقل عمومی در جاده‌های کشور به‌ویژه حادثه اخیر همدان، اظهار کرد: برای اینکه در جاده‌های گیلان شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم برخورد شدید پلیس با تخلفات رانندگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از امروز طرح برخورد پلیس گیلان با تخلفات ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی در استان اجرایی می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه شرایط وسایل نقلیه اتوبوس‌های عمومی خاص و ویژه است، تصریح کرد: به همین منظور کنترل پلیس بر این وسایل نقلیه بیشتر است.

وی با تاکید بر ضرورت دقت رانندگان اتوبوس‌های عمومی در جاده‌های استان خاطرنشان کرد: پلیس در طرح مذکور تمام سیستم‌های کنترلی اتوبوس‌ها را بازبینی می‌کند و در صورت مشاهده هر گونه نقص از حرکت آنها جلوگیری می‌شود.

رستگار با تصریح بر اینکه رانندگان اتوبوس‌های عمومی باید بیشتر از دیگر رانندگان رعایت کنند، یادآور شد: امیدواریم با رعایت و دقت بیشتر رانندگان اتوبوس‌ها شاهد حوادث تلخ در جاده‌ها نباشیم.

وی در ادامه وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان را عادی و روان خواند و یادآور شد: تردد رانندگان با رعایت قوانین رانندگی ایمن‌تر خواهد بود.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان نیست، متذکر شد: از رانندگان می‌خواهیم با رعایت سرعت و سبقت مطمئنه از هرگونه بی‌احتیاطی پرهیز کنند و سفری ایمن داشته باشند.