رسولی با اشاره به آیین نامه جدید وزارت کشور تصریح کرد: این آیین نامه جدید در راستای توانمندی شهرداری ها و مدیریت واحد شهری است. شرایط کلی کشور بقرنج است و کشتی بسیاری از شهرها به گل نشسته است.
به گزارش ندای گیلان،در هفتاد و نهمین جلسه شورا که به صورت غیر رسمی برگزار گردید، رضا رسولی با بیان اینکه شورا برخلاف سوگند خود عمل نکرده اظهار داشت: از دیشب با یک سری شایعات و شیطنت های رسانه ای روبرو بودیم مبنی بر اینکه جلسه فردا برگزار نمی شود و برخی به عمد نمی آیند. اعلام می کنم برنامه ریزی از قبل برای عدم حضور نبوده است و همه اینها اتفاقی صورت گرفته است.
نایب رئیس شورا، تصریح کرد: فردا جلسه شورا برای انتخاب شهردار را تشکیل می دهیم.
وی با اشاره به آیین نامه جدید وزارت کشور تصریح کرد: این آیین نامه جدید در راستای توانمندی شهرداری ها و مدیریت واحد شهری است. شرایط کلی کشور بقرنج است و کشتی بسیاری از شهرها به گل نشسته است و برخی از شهرداری ها ۷ ماه نتوانسته اند، حقوق بپردازند.
رسولی افزود: شهر رشت از فقدان همراهی و همدلی آسیب دیده است. از رسانه ها می خواهم به این همراهی کنند و به اختلاف ها دامن نزنند.
وی ادامه داد: بنده به کسانی که بخواهند رسانه ها را خودی و غیر خودی تبدیل کنند، معترض هستم و می خواهم رسانه ها شرافت قلم را زیر پا نگذارید. اجازه دهید این چند روز را با آرامش طی کنیم.