مبین عشایر دروازه بان تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور در بازگشت از بازی های آسیایی به زادگاهش آستارا، از سوی مردم و جمعی از مسوولان این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ندای گیلان  از آستارا ، رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا  در آئین استقبال از مبین عشایر در میدان شهدای گمنام این شهرستان گفت: شش مدرسه فوتبال در آستارا فعال است و درخشش نوجوانان و جوانان، نویدبخش آینده روشن این شهرستان در تربیت قهرمانان ورزشی است.

وحیدخاصی پور افزود: مبین عشایر دروازه بان 16 ساله اهل آستارا از دو سال پیش پیراهن تیم ملی فوتبال نوجوانان را می پوشد و این دروازه بان خوش آتیه پس از دعوت به تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا خوش درخشید و توانست با ارائه بازی های خوب، دو بار در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: عشایر توانست به همراه تیم ملی نوجوانان جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2017 هندوستان را کسب کند و تیم ایران در رقابت های آسیایی در مرحله گروهی برابر عربستان به پیروزی 3 بر 2 و در مقابل هند به برتری 3 بر صفر دست یافت و در دیدار با امارات به تساوی یک بر یک رضایت داد.

وی بیان کرد: نوجوانان فوتبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی برابر ویتنام به برتری 5 بر صفر رسیدند و در نیمه نهایی پس از تساوی یک بر یک مقابل کره شمالی در وقت های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی 6 بر 5 پیروز شده و فینالیست شدند.

خاصی پور ادامه داد: تیم ایران در دیدار فینال با شکست چهار بر سه برابر عراق در ضربات پنالتی توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دهد و چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا (ایران، عراق، ژاپن و کره شمالی) جواز حضور در جام جهانی نوجوانان را کسب کردند.

مبین عشایر دروازه بان ملی پوش فوتبال نوجوانان کشور، عضو باشگاه نوجوانان ملوان بندر انزلی است.