مدیرعامل آبفای گیلان از تلاش بی‌وقفه اکیپ‌های امدادی شرکت آب و فاضلای شهری استان گیلان برای رفع مشکل قطعی آب مابقی مشترکان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر آب آشامیدنی هزار و 924 مشترک شهری در استان قطع است و اقدامات لازم برای رفع مشکلات ایجاد شده همچنان ادامه دارد.

به گزارش ندای گیلان،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد قطع جریان آب آشامیدنی ۱۲ هزار مشترک شهری در سراسر استان بودیم اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت مشکلات ایجاد شده به تدریج حل و فصل و جریان آب شرب ۱۰ هزار مشترک شهری گیلان وصل شد.

سید محسن حسینی از تلاش بی‌وقفه اکیپ‌های امدادی شرکت آب و فاضلای شهری استان گیلان برای رفع مشکل قطعی آب مابقی مشترکان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر آب آشامیدنی هزار و ۹۲۴ مشترک شهری در استان قطع است و اقدامات لازم برای رفع مشکلات ایجاد شده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیشتر مشترکانی که آب آشامیدنی آنان قطع شده در شهرستان‌های شرق گیلان ساکن هستند خاطرنشان کرد: آب شرب شهری در لاهیجان، لنگرود و مناطقی از شهر رشت قطع است اما پرسنل و اکیپ‌های شرکت آب و فاضلاب در محل حضور دارند تا هر چه سریع‌تر مشکلات ایجاد شده برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان به دیگر مشکلاتی که به‌علت بارش برف سنگین در خطوط انتقال آب آشامیدنی شهری استان ایجاد شد اشاره کرد و اظهار داشت: طبق گزارشات واصله فشار آب چیزی حدود ۱۳ هزار مشترک در املش، رودسر، لاهیجان، رشت، صومعه‌سرا، شفت و فومن افت کرده است.