احمدی پور گفت: امروز سیاست دولت چه در عرصه های داخلی و چه سیاست خارجی رسیدن به جایگاه واقعی ایران است.

ندای گیلان:محمد احمدی پور در مراسم بهره برداری از ۱۰جایگاه سی.ان.جی که شامگاه دوشنبه به صورت همزمان در بخش گوراب زرمیخ صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی برای هیچ کس قابل باور نبود.

وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ایران، گفت: هدف آنها نابودی انقلاب اسلامی وگسترش نیافتن آن در جهان بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان مشارکت و اعتماد به مردم را پایه اصلی حرکت امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: به عقیده تحلیل گران بین المللی رشد و توسعه هر کشوری در گرو بهره مندی از سرمایه اجتماعی که همان مشارکت و اعتماد مردم بوده، است.

احمدی پور خاطرنشان کرد: امروز سیاست دولت چه در عرصه های داخلی و چه سیاست خارجی رسیدن به جایگاه واقعی ایران است.

وی با بیان اینکه  هدف دشمن ایجاد مشکل در عرصه های امنیتی، سیاسی و اقتصادی کشور است، تصریح کرد: خوشبختانه با تدبیر و رهبری مقام معظم رهبری، همدلی و همزبانی دولت و ملت، ایران به وزنه تعادل امنیت در منطقه و فرا منطقه تبدیل شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تفکر دینی و الهی با حضور مردم و رهبری ولایت فقیه دانست و گفت: این ویژگی رمز قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای جهان است.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر نمادی از ارزش ها و جایگاه دین، مردم و حکومت است و تا زمانی که باهم بوده و منافع فردی را به منافع ملی ترجیح ندهیم این قدرت ماندگار خواهد بود.