سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از تخصیص اعتبار 100 میلیارد ریالی برای بازسازی ورزشگاه عضدی رشت و تختی انزلی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در مصوبات سفر ریاست جمهوری برای هر کدام از این ورزشگاه ها 300 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش  ندای گیلان از رشت، غلامرضا رحیمی سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه های سفر ریاست جمهوری به گیلان در بخش ورزشی  با بیان اینکه تخصیص اعتبار به ۱۱ پروژه در این حوزه در سفر رئیس جمهور به گیلان به تصویب رسید، گفت: تکمیل استخر آستارا، تکمیل استادیوم وحدت آستارا، بازسازی استخر کوثر رشت، تکمیل ورزشگاه عضدی رشت، تکمیل مجموعه ورزشی فلکده رشت، تکمیل استادیوم پوریای ولی تالش، تکمیل استادیوم رستم‌آباد، تکمیل زمین ورزشی سورکوه املش، بازسازی مجموعه ورزشی تختی انزلی، تکمیل زمین چمن مصنوعی در شهرستان شفت و تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی استان از پروژه‌های مصوب سفر ریاست محترم جمهور به استان در حوزه ورزش است.

رحیمی با اشاره به اینکه تکمیل استخر آستارا با اعتبار مصوب پنج میلیارد و تخصیص ۲ میلیارد تومان از محل سفر ریاست‌جمهوری به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد رسید، گفت: پنج میلیارد تومان از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور برای استادیوم وحدت آستارا، تاکنون تخصیص یافته است.

وی افزود: از محل اعتبارات سفر ۳۰ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه تختی انزلی، ۳۰ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه عضدی و ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم پوریای ولی تالش اعتبار در نظر گرفته شد که تاکنون هرکدام پنج میلیارد تومان از این محل تخصیص اعتبار داشته‌اند.

رحیمی خاطرنشان کرد: برای بازسازی استخر کوثر رشت ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در جریان این سفر پیش‌بینی شد که سه میلیارد تومان آن تا به امروز تخصیص‌یافته است. همچنین از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای مجموعه ورزشی فلکده رشت سه میلیارد تومان در قالب اعتبارات سال اول سفر تخصیص پیدا کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی برنامه‌وبودجه سازمان در پایان اعلام کرد که به سایر پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به گیلان در حوزه ورزش نیز به نسبت اعتبار مصوب، تخصیص اعتبار نقدی صورت‌گرفته است.