همزمان با هفته دولت ۸ طرح عام المنفعه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در بخش احمد سرگوراب شهرستان شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از شفت،همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار شفت در بخش احمد سرگوراب، ۸ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ۳ طرح خانه بهداشت روستایی، ۲ طرح زیر سازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، ۲ طرح مبلمان شهری و برج نوری و یک واحد کارخانه شالیکوبی در شهرستان شفت با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

همچنین در این روز ۳ واحد خانه بهداشت در روستاهای گنجار، کاظم آباد و نهزم با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

توسط اداره بنیاد مسکن یک پروژه زیر سازی و آسفالت معابر روستایی به طول ۱.۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روستای گنجار و پروژه بهسازی و آسفالت معابر شهری و مبلمان شهری و ۸ عدد برج نوری در شهر احمد سرگوراب با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری انجام شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه یک کارخانه شالیکوبی با اشتغال ۱۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ و میلیون تومان در دهستان چوبر افتتاح و به بهره برداری رسید.