رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت:در سال ۹۹، ۳۸ طرح اقتصاد مقاومتی داشتیم که به شکر خدا با تلاش همه پرسنل دولت در استان و استاندار محترم هشت پروژه به پایان رسید. پنج پروژه نیز بالای ۹۰ درصد است که تا پایان سال به پایان می رسند و بقیه پروژه ها نیز به ترتیب اجرا خواهند شد.

به گزارش ندای گیلان،کیوان محمدی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شده است، گفت: ما در سال ۹۹، ۳۸ طرح اقتصاد مقاومتی داشتیم که به شکر خدا با تلاش همه پرسنل دولت در استان و استاندار محترم هشت پروژه به پایان رسید. پنج پروژه نیز بالای ۹۰ درصد است که تا پایان سال به پایان می رسند و بقیه پروژه ها نیز به ترتیب اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: از این هشت پروژه، سه پروژه متعلق به سازمان صنعت، معدن و تجارت و چهار پروژه نیز مربوط به جهاد کشاورزی است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه در حوزه جهش تولید ۸۹ طرح ارایه دادیم، گفت: ۴۸ طرح از این تعداد به دلایل مختلف انصراف دادند و از پروژه های باقیمانده ۲۲ طرح به مرحله انعقاد قرارداد رسیدند (۱۳ طرح جهاد کشاورزی و ۹ طرح صنعت و معدن) اما بخاطر نوسانات قیمت در خصوص طرح هایی که قرارداد منعقد شده کمی کار به تاخیر افتاده که انشاالله به مرور انجام می شود.

وی ادامه داد: ۱۳ پروژه جهاد کشاورزی حدود ۱۰ میلیارد و ۹ پروژه صنعت و معدن حدود ۶.۳ میلیارد از تسهیلات بانکی استفاده کرده اند.