مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: 3پروژه در بخش پست در مناطق جغرافیایی مختلف استان در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ندای گیلان از رشت، بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در هفته دولت سال جاری ۳ پروژه در بخش پست با اعتباری به مبلغ ۲۴۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی افزود: این پروژه ها امسال در مناطق جغرافیایی؛ رشت،انزلی و املش با هدف برآورده شدن نیاز بار واحد های صنعتی و به منظور برقرسانی پایدار و مطمئن شهرک صنعتی رشت، تقویت و توسعه شبکه فوق توزیع، تعدیل بار ترانسفورماتورهای موجود در پست، افزایش قابلیت اطمینان تامین برق مشترکان، تعدیل بار پست های مجاور و کاهش تلفات به بهره برداری خواهند رسید.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اشتغال موقت برای ۵۵ نفر در اجرای این پروژه ها، گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت بی بی حوریه انزلی، پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت املش و توسعه سه فیدر ۲۰ کیلوولت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت شهر صنعتی رشت از پروژه هایی است که افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
داراب زاده گفت: با توجه به تداوم گرمای بی سابقه در روزهای اخیر، انتظار می رود مشترکان محترم همچون گذشته در استفاده بهینه از برق کوشا باشند و با مدیریت مصرف برق، استفاده همگانی از نعمت برق را فراهم سازند.