نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توزیع قیر باید در کشور به صورت عادلانه انجام شود، افزود: توزیع عادلانه سبب می‌شود تا شهرداری بتوانند در بخش آسفالت راه و شهرسازی وظایف خود را به درستی انجام دهند.

به گزارش ندای گیلان،نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از درآمد دولت از طریق فروش نفت تأمین می‌شود، گفت: جلوی قاچاق بنزین باید گرفته شود و هر کسی که خودرو دارد الزامی است که کارت سوخت داشته باشد.

جبار کوچکی نژاد در ادامه با اشاره به توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی به یک سری از بازرگانان، اظهار کرد: ساماندهی توزیع ارز یکی از برنامه‌های مهم دولت است تا ارز دولتی به دست دلالان نرسد.

وی با بیان اینکه توزیع قیر باید در کشور به صورت عادلانه انجام شود، افزود: توزیع عادلانه سبب می‌شود تا شهرداری بتوانند در بخش آسفالت راه و شهرسازی وظایف خود را به درستی انجام دهند.

کوچکی نژاد همچنین به مشکلات به وجود آمده در طرح کاداستر اشاره و تصریح کرد: به زودی در جلسه شورای برنامه ریزی استان، آمار کشوری را ارائه می‌دهم که گیلان چقدر در این طرح نسبت به کشور عقب مانده است.

وی با اشاره به عدم استفاده از بودجه‌های عمرانی برای تکمیل پروژه‌های شهرستان رشت، بیان کرد: در شهرستان رشت بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برای آسفالت هزینه شده است تا شاخص را بالا ببریم و تمام این مقدار اعتبار از بودجه کشوری بوده است./مهر