سید معین موسوی گفت: شرکت انبوه سازان آرش از آنجایی که از تیم جوانی تشکیل شده است و پویایی و پشتکار در تک تک اعضای این تیم به جد دیده می‌شود، قطعا حرفهای زیادی برای گفتن در آینده خواهد داشت. احساس می‌کنم این تیم برای مدتهای زیادی می تواند موفقیت کسب کرده و باعث رشد همه جانبه منطقه آزاد انزلی و استان گیلان شود. 

به گزارش ندای گیلان از رشت و به نقل از دپارتمان رسانه هلدینگ آرش منطقه آزاد انزلی در راستای گفتگو و معرفی بخش های گوناگون مدیریتی این شرکت موفق، اینبار به سراغ مدیر روابط عمومی آن رفتیم که از تجربه بسیار خوبی برخوردار بوده و همیشه سعی در تعامل و روابط سازنده دارد تا گپ و گفتی را با وی داشته باشیم.

ابتدا خودتان را به صورت کامل معرفی نموده و سوابق کاری تان را بفرمایید؟

سید معین موسوی هستم، متولد آذر ماه ۱۳۶۸ – کارشناسی مهندسی صنایع(برنامه ریزی و تحلیل سیستم) و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی(تحول سازمانی)

از سال ۱۳۸۷ تا سال۱۳۸۹ کارشناس آموزش دانشگاه، از سال ۱۳۸۹ سال ۱۳۹۸ مدیر روابط عمومی دانشگاه، از سال ۱۳۹۷ عضو هیئت علمی دانشگاه، از سال ۱۳۸۷ تاکنون به عنوان تهیه کننده همایش های علمی، برنامه های فرهنگی هنری در سطح استان گیلان و مجری استیج در سطح کشور، از سال ۱۳۹۶ به عنوان گزارشگر تلویزیون (شبکه باران) و دبیر اجرایی سه دوره همایش علمی کشوری مدیریت مهندسی، مدیر فرهنگی و اجرایی شرکت طنین نغمه شمالی منطقه آزاد انزلی و از آذر ماه سال ۱۳۹۹ در شرکت انبوه سازان آرش مشغول فعالیت هستم. این نکته را هم باید عرض کنم که از سال ۱۳۹۵ با شرکت انبوه سازان آرش به صورت پروژه ای همکاری هایی مبنی بر برگزاری همایش ها، جشنواره ها و کنسرت های موسیقی داشتم.

چند مدت است که در شرکت انبوه سازان آرش مشغول به کار هستید و در چه بخشهایی فعالیت کرده اید؟

از آذر ماه سال ۱۳۹۹ که ابتدا به عنوان مدیر فرهنگی و پس از دو ماه با اعتماد مدیریت مجموعه به عنوان مدیر روابط عمومی هلدینگ آرش مشغول به فعالیت هستم.

چه وجه تمایزی در شرکت انبوه سازان آرش نسبت به سایر مجموعه ها وجود داشت که به این شرکت پیوستید؟

شرکت انبوه سازان آرش چند مشخصه خیلی مهم دارد که با علاقه قلبی در این شرکت مشغول به فعالیت شدم؛
اول از همه اینکه تمام کارکنان شرکت خودشان را اعضای یک خانواده بزرگ به نام خانواده بزرگ آرش می دانند، این خانواده در تمام مراحل زندگی کنار هم هستند که برای شخص من واقعاً جذاب بوده و این حس از طرف مدیران  مجموعه به اعضای این خانواده منتقل شده است.

اگر بخواهم به نکته قابل توجه دیگه ای اشاره کنم بها دادن مدیران مجموعه به ایده های نوین است، اینجا بروکراسی اداری دست و پا گیر نیست و تمام و کمال به ایده ها و خلاقیت های فردی احترام گذاشته می‌شود و همانطوری که مشاهده می شود این خلاقیت ها تا امروز منجر به موفقیت های چشمگیر شده است.

نگاه شما نسبت به آینده این شرکت چیست؟

شرکت انبوه سازان آرش از آنجایی که از تیم جوانی تشکیل شده است و پویایی و پشتکار در تک تک اعضای این تیم به جد دیده می‌شود، قطعا حرفهای زیادی برای گفتن در آینده خواهد داشت. احساس می‌کنم این تیم برای مدتهای زیادی می تواند موفقیت کسب کرده و باعث رشد همه جانبه منطقه آزاد انزلی و استان گیلان شود.

 

از دیدگاه شما چه ارزش هایی در این شرکت وجود دارد که در موفقیت های آن موثر است؟

خب فاکتورهای زیادی وجود دارد که اگر بخواهیم به تک تک آن بپردازیم شاید وقت گیر باشد، اما مهم ترین فاکتوری که از نظر من وجود دارد سرلوحه قراردادن کار تیمی است؛ یعنی گاهی مواقع شده ما ساعتها با حضور مدیریت دور هم می‌نشینیم، بحث می‌کنیم، گاهی اوقات اختلاف نظر شدید هم داریم اما در نهایت خروجی، تصمیم کل تیم است! خب این ارزشمند بوده که نتیجه آن می‌شود طرح موفق طاها، آرش مارکت و…

ارتباط  شما با کدام بخش از مجموعه شرکت انبوه سازان آرش بیشتر بوده و چه تاثیر متقابلی در حوزه فعالیت شما داشته است؟

بخش روابط عمومی همانطوری که از نامش هم مشخص است با کلیه بخشها ارتباط داشته اما خب با بخش رسانه و همکاران فناوری اطلاعات و حتی با بخش تحقیق و توسعه ارتباط خیلی خوبی وجود دارد که در مسیر درست قدم برداشتن مجموعه روابط عمومی تأثیر بسزایی دارند.

 

با توجه به شیوع پاندمی کرونا اقتصادی شرکت انبوه سازان آرش را نسبت به قبل آن چگونه ارزیابی می کنید؟

کرونا تاثیرات منفی زیادی روی اقتصاد کشور گذاشته قطعاً شرکت انبوه سازان آرش هم مستثنا از کشور نیست؛ اما تمام سرمایه  هلدینگ آرش سرمایه گذاران و مشتریان این شرکت هستند که خدا رو شکر همیشه همراه شرکت بوده اند و این نکته رو هم باید عرض کنم که مدیران ارشد مجموعه با ایده های نوین و مدیریت درست علاوه بر اینکه درصد قابل توجهی از تاثیرات منفی کرونا بر روی روند فعالیت شرکت جلوگیری کردند، در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت در همین دوره کرونا رویدادهای مهمی را نیز جهت کمک به هم نوع برگزار کردند که برای نمونه می‌توانیم از ویژه برنامه “خوبی رو دنبال کن” در ایام محرم که برای کادر درمان تدارک دیده شده بود مثال بزنیم.

یک خاطره خوب از ایام فعالیت خود در شرکت انبوه سازان آرش را بفرمایید

خاطره خوب زیاد است اما به یادماندنی ترین خاطره ای که از شرکت آرش دارم و هیچ وقت فراموش نمی‌کنم این بود که شخصی رو در مجموعه داشتیم که یکی از برترین شخصیت های شغل خودش بوده  اما ما نمی‌دانستیم و ایشون مدتها بخاطر اتفاقات تلخی که در زندگیشان به وجود آمده بود و مجبور شده بود برای درمان یکی از اعضای خانواده اش تمام دارایی اش رو بفروشد در مجموعه کارگری می‌کردند (به شدت برای قشر کارگر احترام قائلم) تا اینکه یک روز اتفاقی مدیریت مجموعه، مهندس امین تقی پور متوجه این موضوع می‌شوند و با افتخار از ایشان دعوت می کند که در شغل اصلی خودشان در شرکت فعالیت کنند .

آن لحظه ای که این خبر رو متوجه شد  که از این به بعد به شغل مورد علاقه خودش بر می‌گردد  آنقدر اشک ریخت و دعا کرد که واقعا برایم خیلی لحظه شیرینی بود