ندای گیلان:مسابقات پرورش اندام قهرمانى گیلان در رده سنى نوجوانان تا پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان به نقل از تسنیم،امروز مسابقات پرس سینه قهرمانی گیلان با شرکت 150 ورزشکار در چهار رده سنی در سالن تختی رشت برگزار شد.

بنابراین گزارش، مسابقات در رده سنی نوجوانان در هفت وزن برگزار شد که در اوزان سبک وزن به ترتیب در وزن 53 کیلوگرم شایان پور نوری، در وزن 59 کیلوگرم فردین آدم زاد، در 66 کیلوگرم احمد اقدامی به مقام قهرمانى نوجوانان استان دست یافتند.

در همین رده سنى و در سنگین وزن در 74 کیلوگرم امیرحسین نادر پناه در 83 کیلو امیر حسین شفیعی، در 93 کیلوگرم محمد صادقی و در ١٢0 کیلوگرم فوق سنگین بردیا آجری به مقام‌های نخست اوزان خود دست پیدا کردند.

این مسابقات در رده جوانان نیز در هفت وزن سبک و سنگین برگزار گردید که در سبک وزن و در اوزن ٥٣، ٥٩، ٦٦ کیلوگرم به ترتیب ماهان نورمند، روزبه نورد حق و فریاد صیاد به مقام نخست دست یافتند.

در سنگین وزن جوانان و در وزن‌هاى  74، 88، 93، 105 و 120 کیلوگرم هم به ترتیب حسین سام محبوب، سهیل حیدرزاده، حامدگلریز، علی مجلسی و محمد کرد رضا به مقام قهرمانى دست یافتند.

در رده سنی بزرگسالان در وزن 59 کیلوگرم شاهین غلامی پور، در 66 کیلوگرم ایمان برفرنژاد، در 74 کیلو محمد سبک خیز در 83 کیلو آراز محمدی‌زاده، در وزن 93 کیلوگرم محسن شاد، در 105 کیلو مجتبی امینی و در نهایت در وزن 120 کیلوگرم حسن مولایی در سکوی نخست جای گرفتند.

رده سنی پیشکسوتان نیز در هشت وزن برگزار شد که در پایان رحیم اصغری، منصور بابایی نژاد، مراد قاسمی، مصطفی خاتمی، فرهاد ماهی صفت، محمد علی عاشوری، محمد مرا د نیا و محمد قنبری در اوزان مختلف به مقام‌های نخست دست پیدا نمودند.

این مسابقات به همت هیئت پرورش اندام و بدن‌سازی استان گیلان برنامه ریزی و برگزار شد.