جعفرزاده معتقد است:اینکه طراحان استیضاح درصدد توبیخ وزیر کشور با چوب پلاسکو هستند نشان از آن دارد که می‌خواهند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ذهن مردم را منحرف کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،غلام علی جعفرزاده با بیان اینکه برهمگان مبرهن است که یکی از مقصر اصلی حادثه پلاسکو کسی نیست جز شهرداری تهران اظهار کرد:حتی کودک دبستانی هم بر این مهم واقف است.

نماینده مردم رشت در مجلس با طرح این سوال که  اصلا  ورارت کشور چه ارتباطی به  این حادثه دارد افزود:اینکه طراحان استیضاح درصدد توبیخ وزیر کشور با چوب پلاسکو هستند نشان از آن دارد که می‌خواهند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ذهن مردم را منحرف کنند.

وی ادامه داد:برای اقناع نمایندگان اصلاح طلب و حامی دولت هم به آنها آدرس غلط داده اند و پلاسکو را در میان دلایلی جا داده‌اند که پیش از این اصلاح طلبان از آنها ابراز نارضایتی می‌کردند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: یادمان نرود در جریان طرح سوال از وزیر ارشاد یکی از نمایندگان اصولگرا که اتفاقا خود با آزادی رسانه دچار مشکلات عدیده بود، خطاب به وزیر گفت که شما باعث محدودیت رسانه‌ها‌ شده‌اید! این کار نمایندگان اصولگرا آدرس غلط دادن به سایر نمایندگان و نوعی فریب دادن آنها است.