عضو شورای اسلامی شهر رشت روند جمع‌آوری روان‌آب‌های این شهر را با تأخیر و کندی عنوان کرد.

به گزارش نداي گيلان: رضا رسولی با اشاره به وضعیت اجرای طرح جمع‌آوری روان آب‌های سطحی این شهر اظهار کرد: با همت استاندار گیلان تاکنون لوله برای اجرای طرح جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی تأمین شده و در اختیار شهرداری رشت قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه تأخیر در اختصاص لوله موجب کندی در روند اجرای طرح مذکور شده است، افزود: شرایط نامناسب آب و هوا نیز یکی دیگر از دلایل تأخیر و کندی در روند اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر رشت است.
عضو شورای اسلامی شهر رشت اجرای طرح جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی را در 33 نقطه شهر رشت ذکر کرد و گفت: سال گذشته طرح جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی در 10 نقطه شهر رشت انجام و تاکنون 90درصد انجام شده است.
وی با عذرخواهی از شهروندان به دلیل تأخیر در اجرای طرح مذکور و کنده‌کاری‌های ناشی از لوله‌گذاری، تصریح کرد: مردم همواره در اجرای پروژه‌های عمرانی همکاری‌های لازم را داشته‌اند و تقاضا داریم تا پایان اجرای طرح مذکور ما را همراهی کنند تا مشکل روان‌آب‌های سطحی به صورت ریشه‌ای برطرف شود.
رسولی خاطرنشان کرد: مناطقی از جمله استادسرا، جماران و … به دلیل درگیر بودن با مشکل روان‌آب‌های سطحی در اولویت قرار دارند و اکنون مراحل قانونی این طرح از جمله تعیین پیمانکار انجام شده و به‌زودی در نقاط مختلف رشت اجرایی می‌شود.