مدیر آموزش و پرورش شهرستان تالش گفت:از تیرماه امسال تاکنون، 36 میلیون تومان توسط خیرین به دانش آموزان بی بضاعت بی سرپرست و بد سرپرست، اهدا شده است

به گزارش ندای گیلان،سیدمرتضی مختاری در جلسه مجمع خیرین مدرسه یار، اظهار کرد: با وجود اینکه در دو سال اخیر، 15 مدرسه در شهرستان تالش توسط خیرین ساخته شده و یا در حال ساخت است اما همچنان نیاز به جذب خیرین، برای مدرسه سازی داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تالش افزود:از تیرماه امسال تاکنون، 36 میلیون تومان توسط خیرین به دانش آموزان بی بضاعت بی سرپرست و بد سرپرست، اهدا شده است؛این مبالغ برای تهیه پوشاک، لوازم التحریر، هزینه درمان و کرایه رفت و آمد دانش آموزان بی بضاعت هزینه گردیده است.

وی تصریح کرد: 2400 پکیج آموزشی حاوی سری کامل لوازم التحریر بود که مجموعا به مبلغ 45 میلیون تومان توسط خیرین از طریق اداره کل نوسازی مدارس استان در اختیار آموزش و پرورش شهرستان تالش قرار گرفته و مهر ماه امسال در بین دانش آموزان ییلاقی و روستایی توزیع شد.

گفتنی است؛ شهرستان تالش 1306 دانش آموز عشایری دارد که 775 نفر در مدارس عشایری و مابقی در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.