دلخوش می گوید کسی نمی‌تواند به من بگوید چرا از رشت کاندیدا می‌شوم زیرا از هر کجای کشور بخواهم کاندیدا می‌شوم.

به گزارش ندای گیلان به نقل از دیارمیرزا،نشست خبری مجمع نمایندگان استان گیلان با اصحاب رسانه عصر روز شنبه در رشت برگزار شد.

رفیق بازی را کنار گذاشته‌ام و ده برابر خودم کار کرده‌ام

سید کاظم دلخوش در جمع خبرنگاران در پاسخ به یک سوال درباره اینکه چرا در حوزه نمایندگی رشت دخالت می‌کند، با بیان اینکه مادر من رشتی است، اظهار کرد: رفیق بازی را کنار گذاشته‌ام و ده برابر خودم کار کرده‌ام.

تا لانه مرغ مردم صومعه سرا را آسفالت کرده‌ام

این نماینده مجلس گفت: در صومعه سرا یک خانه بدون گاز نداریم و تا لانه مرغ مردم را آسفالت کرده‌ام.

بنرهایی که برای تشکر از من می‌زنند حرف دل مردم روستا است

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه باید نمایندگان سوال پخته‌تری بپرسند، اظهار کرد: کانال بیگانه‌ای که به من فحش ناموس می‌دهد به خاطر یک بنر مرا نقد می‌کند و حالا خبرنگار گیلانی نیز مرا به همین دلیل نقد می‌کند.

وی ادامه داد: بنری که بابت کمد استخر زده شده بود حرف دل یک روستایی بود، دل آن روستایی به خاطر همان تیرچراغ برق و آسفالت راه خوش است و برای همین بنر می‌زند و قدردانی می‌کند.

دلخوش با بیان اینکه نود درصد روستاها را آسفالت کرده است اظهار کرد: در دفاع از حقوق ملت سر سوزنی کم نگذاشته‌ام. برخی نمایندگان مجلس بعد از ۵ دوره حضور فرق بین مخالف و موافق را نمی دانند اما نمایندگان گیلان همواره در حال نطق هستند.

آدم ‌توانمندی هستم و از هر کجای کشور بخواهم کاندیدا می‌شوم | چهار دوره است که به من می گویند بیا از رشت کاندیدا شو

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در واکنش به یک سوال درباره اینکه چرا برای آسفالت یک‌ کوچه در رشت به شهرداری رشت نامه زده است، گفت: آدم توانمندی هستم و هر کجای کشور باشم می‌توانم دخالت کنم و در انتخابات شرکت کنم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه تمام اقوام و فامیل‌های من در رشت ساکن هستند. اظهار داشت: کسی نمی‌تواند به من بگوید چرا از رشت کاندیدا می‌شوم زیرا از هر کجای کشور بخواهم کاندیدا می‌شوم.

دلخوش در ادامه با انتقاد تند از صداوسیما، گفت: متأسفانه صداوسیما گزارشی تهیه کرده که در آن مطرح شده است این بنر برای شخصی بوده که سه تا زن گرفت و طلاق داده است.

وی در پایان اظهار کرد: چهار دوره به من می‌گویند از رشت کاندیدا شو و اگر دوست داشته باشم حتما خواهم آمد.