کاراته کاران گیلانی در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی که در ارومیه برگزار شد، موفق به کسب چهار مدال شدند.

به گزارش ندای گیلان،دبیر هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: در پایان این رقابت ها ، کاراته کاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک مدال طلا ، یک مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات ، امیررضا پورمحمد کاراته کار شایسته گیلانی در رده سنی بزرگسالان با برتری برابر رقبای خود موفق به کسب مدال طلا و مقام نخست این رقابت ها شد.
وی ادامه داد: همچنین مهدی کاظمی دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها، در رده سنی نوجوانان توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند و مدال نقره این مساقات را بر گردن بیاویزد.
به گفته زیکساری ، مازیار حبیب پور و امیرحسین ضابطی دیگر کاراته کاران گیلانی حاضر در مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی نیز موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این رقابت ها شدند.
چهاردهمین دوره رقابت های کاراته بین المللی جام وحدت و دوستی با حضور 289 کاراته کار از ایران و 12 کشور جهان برگزار شد که در نهایت تیم ایران با کسب 10 مدال طلا ، 15 مدال نقره و 23 مدال برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم های کاراته ترکیه و جمهوری آذربایجان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.