مسئول روابط عمومی بانک ملی گیلان گفت: 34 شعبه بانک ملی در استان، به شهروندان و گردشگران در ایام نوروز خدمات رسانی می کنند.

به گزارش ندای گیلان،سید شامخ هاشمی تکلیمی اظهار کرد: بانک های کشیک از ساعت 9 تا 12 به مردم و گردشگران خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به شعب کشیک بانک ملی در ایام نوروز 96 افزود: شعبه های مرکزی ، غدیر ، میدان میوه و تره بار ، میدان فرهنگ ، گلسار، بازار، خیابان 22 بهمن از جمله شعبه های باز بانک ملی در ایام نوروز در رشت هستند.
وی به کشیک های دیگر شهرستان های استان در نوروز نیز اشاره و بیان کرد: شعب کوچصفهان: سنگر، خمام ، شفت، لشت نشا، فومن، آستانه اشرفیه، بندر کیاشهر صومعه سرا، ماسال ، لاهیجان شعبه هایی هستند که در ایام یاد شده به مردم خدمات رسانی می کنند.
وی گفت : شعب غازیان ، دهکده ساحلی ، مرکزی ، گمرک و خزر در انزلی ، رضوانشهر، لنگرود، سیاهکل ، رودسر، املش ، کلاچای، بازار رودبار، رستم آباد رودبار ، منجیل، لوشان تالش و تالش از دیگر شعبه های باز بانک ملی در ایام تعطیلات نوروزی هستند.

** امکان برداشت وجه تا سقف 500 هزار تومان از خود پردازهای عضو شتاب

هاشمی تکلیمی همچنین از امکان برداشت 500 هزار تومانی از بانکهای متصل به شتاب استان ویژه ایام نوروز به خبر داد.
وی تصریح کرد : مردم می توانند با عابر بانک در هر 24 ساعت تا سقف 500 هزار تومان از حساب های خود وجه برداشت کنند.
تا پبیش از این مردم می توانستند تا مبلغ حداکثر 200 هزار تومان وجه از سپرده های خودشان متصل به شتاب از طریق عابر بانک ها دریافت کنند.
وی در ادامه با اشاره به امکان خرابی دستگاه ها و یا اتمام وجه خودپردازهادر زمان تعطیلات اظهار کرد: در صورت خرابی و یا به پایان رسیدن موجودی عابر بانک های هر شعبه ای بلافاصله به صورت سیستمی به بانک مرکزی این موضوع اعلام و زمان عدم سرویس ثبت می شود.
هاشمی تکلیمی اضافه کرد: همچنین خرابی ها و نبودی موجودی همزمان به پرسنل کشیکی که معرفی شده و به سامانه الکترونیکی وصل است، اطلاع داده می شود.
مسئول روابط عمومی بانک ملی استان گیلان تصریح کرد: زمان عدم سرویس جزو کارکرد ناقص محسوب می شود و اگر در زمان پیش بینی شده این نواقص و مشکلات رفع نشود ، حتی برای همکار کشیک جریمه در نظر گرفته می شود.
وی همچنین درباره احتمال عدم برگشت کارت از سوی خودپردازهای دریافت کننده گفت: اگر عدم برگشت در ساعت های باز بودن کشیک بانک ها باشد، فرد می تواند با مراجعه به شعبه کشیک کارت خود را در یافت کند اما در صورت خارج بودن از زمان کشیک باید صبر کند تا کشیک بعدی فرا برسد.ایرنا