فرماندار شهرستان رودسر گفت:در  دوره قبل ۱۱۰ هزار نفر و در این دوره ۸۲ هزار و ۴۱۴نفر در حوزه انتخابیه رودسر و املش شرکت کردند که ۱۵۰ هزار نفر واجدین شرایط بودند که این آمار نشان می دهد این مشارکت بیش از ۲۷هزار نفر کاهش داشته است.

به گزارش ندای گیلان،فرماندار شهرستان رودسر گفت: ۵۴ درصد مردم حوزه انتخابیه شهرستان های رودسر و املش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

حسین اسماعیل پور اظهار داشت : در  دوره قبل ۱۱۰ هزار نفر و در این دوره ۸۲ هزار و ۴۱۴نفر در حوزه انتخابیه رودسر و املش شرکت کردند که ۱۵۰ هزار نفر واجدین شرایط بودند که این آمار نشان می دهد این مشارکت بیش از ۲۷هزار نفر کاهش داشته است.

چهارهزار و ۱۹۹ نفر به عنوان عوامل اجرایی  برگزاری  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های رودسر و املش را در  ۱۸۰شعبه اخذ رای در شهرستان رودسر و ۶۷شعبه اخذ رای در شهرستان املش  را برعهده داشتند.

شهرستان های  رودسر  حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت دارای چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر  و شهرستان املش نیز بیش با ۴۲هزار نفر جمعیت  یک نماینده برای  مجلس شورای اسلامی انتخاب می کنند./ایرنا