ندای گیلان:مومنی زاده با اشاره به اینکه پیگیر پروژه‌های شهرستان برای اتمام به موقع آنها هستیم، تصریح کرد که در هفته جاری پیگیر ارتقای اینترنت فومن به نسل سوم ۳G خواهیم بود.

به گزارش ندای گیلان به نقل از بهجت نیوز،میرشمس مومنی‌زاده با اشاره به روند کند ساخت پروژه مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: عدم توانایی پرداخت سهم توسط متقاضیان بیشترین دلیل روند کند مسکن مهر است.

فرماندار فومن از نشست خود و نماینده مردم شهرستان در مجلس با وزیر راه و شهرسازی برای برطرف شدن مشکلات مسکن مهر فومن خبر داد و افزود: تسهیلات مسکن مهر فومن در هر سه تعاونی این پروژه با پیگیری‌های متعدد نمایندگان مجلس از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی به زیرسازی و آسفالت بسیاری از راه‌های شهری و روستایی در فومن اشاره کرد و گفت: اعتبارات این پروژه‌ها با پیگیری بنده و نماینده مردم شهرستان در مجلس مصوب شده است.

مومنی‌زاده با اشاره به اهمیت احداث پارک جنگلی منطقه پیش‌حصار فومن تصریح کرد: مکان این طرح در مسیر گردشگری ماسوله قرار دارد که می‌تواند در امر گردشگری رونق ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در گذشته از عرصه مذکور هیچ‌گونه استفاده بهینه‌ای نمی‌شد، خاطرنشان کرد: برای انتقال مالکیت زمین طرح مذکور به شهرداری فومن جلساتی با استاندار گیلان، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی کشور و مدیران کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه دوشنبه هفته جاری نشستی بین استاندار و مدیران کل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در راستای طرح مذکور برگزار می‌شود، یادآور شد: امیدواریم پس از نشست مذکور موانع موجود این طرح برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیر پروژه‌های شهرستان برای اتمام به موقع آنها هستیم، تصریح کرد: در هفته جاری پیگیر ارتقای اینترنت فومن به نسل سوم ۳G خواهیم بود.

مومنی‌زاده آسفالت راه‌های روستایی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: با اعتبار ۱۲ میلیاردی ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی فومن در حال آسفالت است.