معلمان پیش‌دبستانی با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان تعیین تکلیف وضعیت خود و اجرای طرح حق التدریس هستند

ندای گیلان :مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه 19 مرداد در جلسه علنی مجلس در تذکری درباره ضرورت رسیدگی به وضعیت معلمان پیش‌دبستانی که در مقابل مجلس تجمع کرده‌اند،‌ گفت: ساعتی است که در مقابل مجلس تحصن کرده و حتی شب گذشته را نیز در همین جا استراحت کردند.
وی افزود: این‌ها خواهران ما هستند و من از شما آقای باهنر که می‌دانم پیگیر حل مشکل‌شان هستید می‌خواهم که سریع‌تر این مسئله مورد رسیدگی واقع شود.
محمدرضا باهنر نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را بر عهده داشت در پاسخ گفت: یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با این تجمع‌کنندگان دیدار کرده و آنان را متقاعد کند تا محل تجمع را ترک کنند.
وی خاطرنشان کرد: برای اسکان آنان نیز محلی تدارک دیده شده بود اما بعضی از این معلمان خود تمایلی به اسکان در آنجا ندارند و مقابل مجلس مانده‌اند.
باهنر در ادامه گفت: مجلس در رسیدگی به وضعیت آنان برای محدودیت است چرا که بخشی از کار توسط دولت باید مورد رسیدگی واقع شود.
براساس این گزارش، این دسته از معلمان پیش‌دبستانی با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان تعیین تکلیف وضعیت خود و اجرای طرح حق التدریس هستند/خبرگزاری فارس .