معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پروژه باقیمانده آزاد راه رشت- قزوین از نظر اجتماعی و اقتصادی برای گیلان و کشور مهم و حیاتی است.

به گزارش ندای گیلان از رودبار، محسن منصوری امروز در سفر یک روزه به گیلان در آیین بهره برداری از پروژه باقیمانده آزاد راه رشت _قزوین در محدوده رودبار اظهار کرد: حامل سلام و پیام رئیس جمهور به مردم گیلان هستم ایشان به علت تداخل برنامه‌ها نتوانستند به این مراسم برسند.

وی از سفر رئیس جمهور به گیلان در اوایل سال آتی خبر داد و افزود: اهمیت پروژه آزادراه رشت- قزوین و تکمیل و بهره برداری این پروژه برای نوروز ۱۴۰۳ از تأکیدات دولت سیزدهم بوده که به سرانجام رسید.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اهتمام دولت در اتمام پروژه‌های نیمه تمام بیان کرد: دولت سیزدهم یک پروژه نیمه تمام دیگر را تکمیل و افتتاح کرد.

منصوری با اشاره به اهمیت پروژه باقیمانده آزادراه رشت _قزوین بیان کرد: پروژه باقیمانده آزاد راه از نظر اجتماعی و اقتصادی برای گیلان و کشور از اهمیت برخوردار است.

وی به بیان اینکه افتتاح پروژه آزاد راه منجیل_ رودبار یکی از پروژه‌های ملی و مهم دولت است افزود: مسافران همواره برای سفر به گیلان به ویژه در پیک مسافرت‌های نوروزی با معضل ترافیک مواجه بودند که با افتتاح این پروژه بار ترافیکی در ورودی گیلان کاهش خواهد یافت.

امروز باقیمانده آزاد راه رشت -قزوین با حضور معاون رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و جمعی مسؤولان کشور و استان گیلان و به دستان مبارک مادر شهیدان درویشوند به بهره برداری رسید.