مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت:در چند ماهه نخست امسال ۸۰ میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های گیلان از درآمد مالیاتی پرداخت شده است و سال گذشته نیز از این محل 226 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شده است.

به گزارش ندای گیلان،محسن محمدی پور در  گفت وگویی اظهار کرد: خبرنگاران نقش ارزنده‌ای در فرهنگ سازی پرداخت مالیات دارند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه سال گذشته از مالیات‌های دریافتی گیلان ۲۶۶ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جهت توسعه عمرانی پرداخت شده است گفت: مالیات های پرداختی عمومی جهت رفاه و بخش بهداشتی، درمانی و توسعه عمرانی استان هزینه می شود. وی فرار مالیاتی از مشکلات این سازمان دانست و تصریح کرد: در این راستا سامانه‌ای الکترونیکی تدوین شده و  عموم مردم می‌توانند به این سامانه مراجعه کرده و گزارش مربوط به افراد پر درآمد را وارد کنند و یا با شماره ۱۵۲۶ سامانه اطلاعاتی مالیات تماس حاصل کنند.‌ محمدی پور با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ مالیات عزم ملی را می طلبد تصریح کرد: با افزایش مالیات و پرداخت از سوی افراد با درآمد بالا وابستگی به در آمد نفت کاهش می‌یابد.

وی اذعان کرد: در چند ماهه نخست امسال نیز ۸۰ میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های گیلان از درآمد مالیاتی پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان ضمن تبریک هفته خبرنگار  اظهار داشت: قلم خبرنگار در ترویج فرهنگ و توسعه کشور بسیار حائز اهمیت است و خبرنگاران دیده‌بانان امین جامعه در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف هستند.شبستان