مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تالش از پرداخت 991 فقره تسهیلات ارزان قیمت بهسازی مسکن به روستائیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،رضا جوادی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: این تسهیلات هر کدام به مبلغ 150 میلیون ریال با سود پنج درصد پرداخت و در این راستا بر مراحل احداث واحدهای مسکونی نظارت شده است.
وی افزود: 107 فقره تسهیلات قرض الحسنه تعمیرات مسکن به مبلغ دو هزار و 440 میلیون ریال و 61 فقره وام مقابله با حوادث غیرمترقبه به مبلغ چهار هزار و 970 میلیون ریال نیز در شهرستان تالش پرداخت شده است.
جوادی اجرای طرح های عمرانی آسفالت شیرآباد بخش حویق، بازار خطبه سرا و بورا سرا در لیسار، خواجه کری و قاسمه کری در بخش مرکزی، اوله کری و گتگسر در بخش اسالم و پارک قروق، دیوار در گتگسر و جوی بتنی خاله سرا با اعتبار بالغ بر هزار و 800 میلیون ریال را از دیگر عملکردهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تالش برشمرد.
جوادی همچنین از صدور 830 جلد سند مالکیت روستایی در سال گذشته و 330 جلد سند در سال جاری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک تالش در این شهرستان خبر داد.
او اظهار کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و برخی از سایر مسئولان تالش با جمع آوری و واریز 643 میلیون ریال به حساب 100 امام (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تالش را در خدمت رسانی به مردم یاری کرده اند.
شهرستان تالش با بیش از 190 هزارنفرجمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.