علم الهدی:آقایان هم اگر از الان می‌خواهند بنده را سوژه عملیات روانی کنند تا از جریانی حمایت کنم یا خیر کور خوانده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی ندای گیلان، خبرگزاری تسنیم امروز متن گفتگویی را با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد منتشر کرد.

در این مصاحبه خبرنگار بارها به عناوین مختلف سعی کرده است نظر آیت الله را در خصوص انتخابات پیش رو جویا شود و زمانی که از حمایت وی از یک کاندیدای خاص(رئیسی) صحبت به میان آورد؛علم الهدی واکنش تندی نشان می دهد و می گوید:اگر می خواهندبنده را سوژه عملیات روانی کنند تا از جریانی حمایت کنم یا خیر کور خوانده‌اند! .

در این مصاحبه آمده است از زبان آیت الله علم الهدی آمده است:

هر انسانی در یک عرصه اجتماعی دارای ظرفیتی است، انسان‌ها ظرفیتی دارند و جریانات نیز ظرفیتی دیگر، اگر جریانی سیاسی، معادلات و بینش سیاسی‌اش با بنده تطبیق می‌کند از ظرفیت بنده بهره‌برداری می‌کنند اما این به معنای حمایت من نیست. بنده قبل از اینکه امام جمعه مشهد شوم، ممکن بود در عملیات سیاسی، خواه ناخواه یک شخص را تخطئه کنم و بگویم به فلانی رای دهید؛ اما از روزی که امام جمعه و سپس نماینده ولی فقیه شدم جریان خاصی را به شخصه حمایت نکردم و حتی در برخی از انتخابات در نماز جمعه گفتم نه کاندیدا دارم و نه شخصی کاندیدای من است و نه لیستی به من تعلق دارد و در برخی از انتخابات در نماز جمعه این را تصریح کردم.

در انتخابات آتی هم مبنایم با گذشته فرق نکرده است،

خیلی‌ها ممکن است کاندیدا شوند و بینش سیاسی آنها و نوع گرایش انقلابی آن‌ها با بنده تطبیق کند و از ظرفیت بنده بهره‌برداری کنند .

 نمی‎توانم بگویم از ظرفیت من استفاده نکنید و مردمی که به من علاقمند هستند ممکن است سراغ همان‌ها بروند و این به معنای حمایت شخصی نیست چراکه بینش سیاسی من این است که تعیین تکلیف برای مردم غلط است.

این آقایان هم اگر از الان می‌خواهند بنده را سوژه عملیات روانی کنند تا از جریانی حمایت کنم یا خیر کور خوانده‌اند.

، اصلاً قصه این‌گونه نیست، بنده اندیشه سیاسی جز اندیشه سیاسی رهبری ندارم، برحسب تکلیف شرعی خودم مبنای سیاسی ولایی را قبول دارم و جریاناتی که با بینش بنده تطبیق کنند طبیعی است که از ظرفیت بنده در انتخابات استفاده کنند و این حق آن‌هاست چون فکر و بینش خودشان است اما برخی این قضیه را از ابتدا بد دیده‌اند.