قاسم نژاد با بیان اینکه تردد در شهرهای نارنجی همانند شهر قرمز است، ادامه داد: بنابراین تردد از شهر نارنجی به قرمز و زرد و برعکس ممنوع است.

به گزارش ندای گیلان؛محمود قاسم نژاد در گفتگویی با اشاره به اینکه استان گیلان همچنان چهار شهر قرمز از نظر کرونا دارد، اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای آستارا، تالش، رودبار و رودسر در شرایط قرمز کرونایی هستند.

وی با بیان اینکه وضعیت بقیه شهرهای استان گیلان نارنجی است، افزود: هیچ شهری در گیلان وضعیت زرد ندارد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا در گیلان با اشاره به اینکه از روز گذشته رشت از وضعیت قرمز خارج و در حال حاضر وضعیت نارنجی دارد، گفت: لذا از امروز فعالیت مشاغل دو علاوه بر مشاغل گروه یک در رشت آغاز می‌شود.

وی در ادامه مشاغل گروه یک را مربوط به مشاغل ضروری همانند نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، مراکز فروش مواد غذایی، پروتئینی ها، مراکز بهداشتی و درمانی عنوان و اضافه کرد: از امروز فعالیت قنادی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، باشگاه‌های بدنسازی و سالن‌های ورزشی، بوستان‌ها و مراکز تفریحی و مراکز شماره گذاری که جزو مشاغل گروه‌های دوم محسوب می‌شوند و می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

قاسم نژاد به محدودیت‌های ترددی نیز اشاره و با بیان اینکه تردد در شهرهای نارنجی همانند شهر قرمز است، ادامه داد: بنابراین تردد از شهر نارنجی به قرمز و زرد و برعکس ممنوع است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه شهر رشت بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد محدودیت تردد ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد همچنان در این شهر باقی است.

مهر