مردم ایران نیز فرهنگ دین و شهادت و عاشورا را به راستی درک کرده اند و غده سرطانی اسراییل مرگ تدریجی خود را با توان این مردم و نظام پیشاپیش می بیند

به گزارش ندای گیلان از رشت حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در خطبه های پیش از نماز جمعه در مراسم عظیم روز جهانی قدس در مصلی رشت اظهار کرد: ولایت، قدرت هدایت و اقتدار رهبری  اسلامی و همچنین امت همیشه در صحنه، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از گزند دشمنان حفظ کرده است و اینها همه نعماتی است که نباید از آن غافل شد.

وی با اشاره به تاریخ قوم بنی اسراییل  و نعمات الهی که در اختیار آنان قرار گرفته بود، گفت: با مطالعه تاریخ قوم بنی اسراییل در قرآن و سقوط آنان از راه خدا به این نکته دست می یابیم که این گونه ناشکری ها و نفاق، زمینه ساز فساد و تفرقه در جامعه است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: اگر به تاریخ وجود رژیم اسراییل از ابتدا تاکنون دقت کنیم می بینیم که این رژیم غاصب چگونه سرزمین فلسطین را تصرف کرد و کشورهای عربی را به سلطه خود در آورد.

حاجی صادقی با بیان اینکه امام خمینی  (ره ) ملت ایران را برای حمایت از مردم فلسطین آگاه و بسیج کرد، گفت: انقلاب اسلامی بیداری اسلامی برای کشورهای عربی و کشورهایی که تحت سلطه استکبار بودند را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه حزب الله لبنان میوه ای برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است که در برابر این رژیم جور مقاومت می کند، اضافه کرد: مقاومت های ۳۳ روزه و چند ماهه حزب الله و حماس در برابر اسراییل این رژیم را وادار به عقب نشینی می کند و مردم ایران به جهت اعتقاد به دین و حمایت از برادران و خواهران دینی خود همچنان برای رهایی آن مردم مظلوم حمایت مادی و معنوی خود را ادامه می دهند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اذعان کرد: رژیم اسراییل در خوف از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و می خواهد به انحاء مختلف به ایران اسلامی ضربه بزند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی های نظام در جهان به واسطه فرمایشات امام راحل و  رهبری مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: هدایت های بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) و خلف صالح ایشان نظام جمهوری اسلامی را به مرحله ای رسانده که دشمنان خوف پیشرفت و گسترش این نظام را دارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: مردم ایران نیز فرهنگ دین و شهادت و عاشورا را به راستی درک کرده اند و غده سرطانی اسراییل مرگ تدریجی خود را با توان این مردم و نظام پیشاپیش می بیند.

وی ادامه داد: مردم ایران در روز جهانی قدس با دهان روزه در راهپیمایی این روز شرکت می کنند که این حضور نیز نوعی عبادت است.

حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن امروز در صدد قطع کردن رگ های انقلاب است، اظهار کرد: دشمن می خواهد که با از بین بردن حس دینی و معنوی مردم و نظام را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه دومین رگ حیاتی انقلاب که دشمن می خواهد آن را قطع کند از بین بردن روحیه ی جهادی و انقلابی است ما باید با هوشیاری و ولایت مداری به این خدعه ها آگاه باشیم و آنها را خنثی کنیم./کاسپین