مردم روزه دار استان گیلان ساعت 10 و 30 دقیقه با حضور در خیابان ها ، مسیرهای تعیین شده راهپیمایی روز جهانی قدس تا میعادگاه نماز جمعه را می پیمایند.

مردم روزه دار استان گیلان ساعت 10 و 30 دقیقه با حضور در خیابان ها ، مسیرهای تعیین شده راهپیمایی روز جهانی قدس تا میعادگاه نماز جمعه را می پیمایند.

روزه داران گیلانی با سر دادن شعارهایی همچون داعشی و تکفیری عامل اسرائیل اند، با همه جنایت گروهکی ذلیل اند، در کشتن مسلمان در هر دیار و کشور ، داعشی و اسرائیل متحد یکدیگر، فریاد یک امت، نجات قدس است، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود بار دیگر به جهانیان نشان می دهند که در سایه اتحاد و همدلی امت های اسلامی ، رژیم غاصب صهیونیستی نابود می شود.

شهروندان شهر رشت نیز از صبح امروز و از مسیرهای میدان شهدای ذهاب شهرداری – خیابان امام خمینی(ره) – میدان فرهنگ ، ورزشگاه شهید عضدی – خیابان نامجو – خیابان پرستار – میدان فرهنگ ، سپاه پاسداران – میدان پاسداران – خیابان آزادگان – میدان فرهنگ ، مسجد جامع کاسه فروشان – خیابان مطهری – میدان فرهنگ به سمت میدان مصلی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته اند تا اثبات کنند که همچنان بر عهد خویش با امام امت پایبندند و آزادی قدس شریف را فریاد می زنند.

برپایی ایستگاه های سلامت و طرح پایش فشار خون برای روزه داران، استقرار ماشین های آتش نشانی جهت آب پاشی با توجه به گرمای هوا، نصب دو بالن به قطر سه متر در میدان فرهنگ و میدان مصلی ، برگزاری مسابقه نقاشی در یکی از مسیرهای راهپیمایی با مشارکت کودکان و خردسالان، برگزاری مسابقه کاریکاتور همراه با اهدای جوایز، ایستگاه چهره آرایی کودکان و نوجوانان و نمایش خیابانی با نگاه طنز از جمله برنامه های جانبی راهپیمایی امروز است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری دبیرکل کنگره شهدای روحانی و ایثارگر کشور در جمع راهپیمایان روز قدس شهر رشت در مصلی امام خمینی (ره) سخنرانی می کند