مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: به تمام گروه های خونی و پلاکت نیاز فوری داریم و از افراد واجد شرایط برای اهدا خون   از شهروندان خواست برای حفظ ذخایر خونی و تأمین خون  بیماران نیازمند به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

به گزارش ندای گیلان،بابک پاکدل خوش اخلاق ،مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: به تمام گروه های خونی و پلاکت نیاز فوری داریم و از افراد واجد شرایط برای اهدا خون   از شهروندان خواست برای حفظ ذخایر خونی و تأمین خون  بیماران نیازمند به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

او افزود: از مردم نوعدوست گیلان دعوت می شود که برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون رشت، بندرانزلی، لاهیجان، آستارا، فومن، رودسر، تالش، لنگرود و سامانه خونگیری مستقر در  میدان شهرداری رشت مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای اهدا خون میتوانند در ساعات اداری با شماره ۳۳۳۳۲۶۷۰_ ۰۱۳ و در طول روز با شماره  ۳۳۳۲۶۰۰۶ _ ۰۱۳ تماس بگیرند.

دکتر بابک پاکدل خوش اخلاق گفت: سالانه به طور میانگین بیش از ۲۰۰ هزار واحد خون و فرآورده های خونی در استان گیلان تولید می شود که این خون ها برای مصدومان حوادث، جراحی ها، بیماران هموفیلی، فاویسم و افراد نیازمند مورد مصرف قرار می گیرند.