در این حین قاضی پور کنترل خود را از دست می دهد و با حمله به خبرنگار سوال کننده چند مشت به صورت او می زند، و بعد یقه او را گرفته و به دیوار تکیه می دهد

به گزارش ندای گیلان به نقل از تابناک، پس از پایان جلسه علنی امروز و در زمانی که نمایندگان در راهروهای مجلس به سوالات خبرنگاران از رسانه‌های مختلف پاسخ می‌دادند، نادر قاضی پور با خبرنگار روزنامه ایران به صورت فیزیکی درگیر شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که این خبرنگار در حال مصاحبه با قاضی پور در موضوع مربوط به فراکسیون مناطق ترک نشین بود که به دلیل چالشی شدن این مصاحبه، قاضی‌پور عصبانی شده و ضربه‌ای به صورت او زد که برخی از نمایندگان نیز شاهد این درگیری بودند. بعد از آن نیز قاضی پور دستگاه ضبط صوت این خبرنگار را به زور گرفته و تحویل حراست مجلس داد.
یکی از شاهدان عینی در گفت و گو با خبرنگارا تابناک اظهار داشت: خبرنگار یکی از روزنامه ها در گفت و گو با قاضی پور سوالی در باره فراکسیون آذری زبانهای مجلس مطرح کرد، و قاضی پور با بیان اینکه ترکها در جنگ زحمات زیادی برای کشور کشیده اند پاسخ خبرنگار روزنامه را داد.
وی گفت: قاضی پور در ادامه برخی مواضع قومیتی را مطرح کرد که با واکنش خبرنگار روزنامه مواجه شد، در این حین قاضی پور کنترل خود را از دست می دهد و با حمله به خبرنگار سوال کننده چند مشت به صورت او می زند، و بعد یقه او را گرفته و به دیوار تکیه می دهد سپس نمایندگان و حاضران دیگر که در صحنه حضور داشتند این دو نفر را از هم جدا کردند.
وی در ادامه گفت: قاضی پور دست خبرنگار را گرفت و به اداره حراست مجلس برد، متاسفانه حراست مجلس با ضبط دستگاه رکوردر این خبرنگارا تمام فایل های صورتی وی را حذف کردند و به وی اجازه انتشار جزئیات خبر را ندادند.
طبق آخرین اطلاعات خبرنگار پارلمانی این روزنامه در اعتزاض به این رفتار نماینده مجلس و همچنین رفتار حراست مجلس با وی در حال پیگیری موضوع و انجام مراحل شکایت از آنها است.
اما این همه ی ماجرا نیست پیش از این هم این نماینده به شکل های مختلف اقدام به توهین تهدید و استفاده از ادبیات زشت و رکیک زده بود.
پیش از این در مطلبی درندای گیلان نوشتیم:
ناد‌ر قاضی‌پور، نمایند‌ه مرد‌م متد‌ین ارومیه، د‌ر اقد‌امی ناشایست نه‌تنها به یک روحانی و نمایند‌ه مجلس اتهام‌های بی‌محتوایی زد‌ه‌ است، بلکه به زنان و د‌ختران کشور نیز توهین ‌کرد‌ه است. قاضی‌پور د‌ر اد‌عایی سخیف به نقل خاطره‌ای از قد‌رت‌الله علیخانی‌، نمایند‌ه‌ مرد‌م قزوین د‌ر مجلس هشتم می‌پردازد. د‌ر این اظهارات که ما از انتشار قسمت‌هایی از آن شرم د‌اریم، همچنین می‌گوید‌: «من نمایند‌ه‌ ملتم نه نمایند‌ه‌ چهارتا گرد‌ن کلفت. من نوکر مسئولین نیستم. کیفشان را حمل نمی‌کنم و تعریفشان نمی‌کنم. شما د‌ر د‌و ساعت به من ۲۰۰ هزار رأی د‌اد‌ید‌. برای اینکه مرا … کنید‌ تا به جان این مسئولان بیفتم. می‌گویند‌ یک روز پسر بچه‌ای را ختنه می‌کرد‌ند‌، د‌ختر بچه‌ای آن طرف د‌اشت گریه می‌کرد‌. گفتند‌ تو چرا گریه می‌کنی؟ گفت: (…)!
نادر قاضی پور
وی د‌ر اد‌امه با توهین به نامزد‌هایی که برای انتخابات اعلام حضور کرد‌ه‌بود‌ند‌ می‌گوید‌:
«مملکت را به آسانی به د‌ست نیاورد‌ه‌ایم که هر روباه و بچه و کره الاغی را بفرستیم آنجا. مجلس جای کره الاغ نیست! … مجلس جای زنان نیست؛ جای مرد‌ان است. بفرستید‌ سرشان بلا بیاورند‌ تا آبرویتان برود‌؟!
وی د‌ر اد‌امه با بیان سخنانی که پان‌ترکیست‌های افراطی به آن معتقد‌ند‌، افزود‌: «ارومیه اول شر و آخر خیر است. خط مقد‌م است. من نه، ولی مجلس را د‌ست بچه‌ها ند‌هید‌! د‌ست سوسول ند‌هید‌! د‌ست کسی که نمی‌تواند‌ خود‌ش را نگه د‌ارد‌ ند‌هید‌! من لهجه د‌ارم و به لهجه‌ام هم افتخار می‌کنم. آنهایی که فارسی حرف می‌زنند‌ چه …ی خورد‌ه‌اند‌ تا به حال؟»
حال این سوال مطرح می شود شورای نگهبان باید بانوی محترم و متدینی مانند مینو خالقی را رد صلاحیت می کرد یا این نماینده ی که خیلی وقت است پارا از خد خود فراتر گذاشته است!؟