نماینده انزلی در مجلس گفت: در سفر هیئت دولت به گیلان هزار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهر ساحلی تصویب شد.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی، احمد دنیامالی اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به گیلان، بندرانزلی تنها شهری بود که از دو وزیر و یک معاون رئیس جمهور میزبانی کرد.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با نمایندگان رئیس جمهور در انزلی، افزود: با توجه به بازدیدهای میدانی از پروژه‌های نیمه تمام و همچنین تالاب بین المللی انزلی، ۱.۰۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهر ساحلی تصویب شد.

دنیامالی ادامه داد: از این میزان اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های راه و مجموعه‌های ورزشی و بخش‌های محیط زیست و آب فاضلاب انزلی تخصیص یافت که ۳۰ میلیارد تومان آن برای ساخت سکوهای ورزشگاه تختی انزلی است.

نماینده انزلی در مجلس با اشاره به حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در مجتمع بندری انزلی، اضافه کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان از بودجه سازمان بنادر و دریانوردی نیز برای توسعه زیرساخت‌های بندری در انزلی اختصاص یافت که ۲۵۰ میلیارد آن مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش زیر ساخت‌های این سازمان است.