تحلیلگر مسائل سیاسی یکی از نکات قوی در مناظره سوم نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تفاوت عقلانیت و افراطی گری عنوان کرد

به گزارش ندای گیلان،فریبرز سعیدی کیا در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: در حوزه‌های اقتصادی رقبای دولت برنامه‌ای برای اجرای وعده های انتخاباتی خود نداشتند و این وعده ها به منزله همان وعده های سر خرمن است.

وی مناظرات انتخاباتی را فرصتی مناسب برای عموم دانست و گفت: مردم می توانند با مشاهده مناظرات در شلوغی انتخابات شوراها با تمرکز بیشتری کاندیداهای ریاست جمهوری را بشناسند و در نهایت فردی اصلح را انتخاب کنند.

سعیدی کیا با بیان اینکه در مناظرات انتخاباتی نه تنها به وضوح مشخص شد که رقبای حسن روحانی عملا برنامه ای برای عرضه ندارند بلکه به نظر می‌رسد برخی طرح‌های ارائه‌ شده از سوی آنان نیز الگوبرداری از طرح های غربی بوده است.

این فعال سیاسی گیلان با تاکید بر اینکه الگو قرار دادن غرب باعث ایجاد شکاف بین مردم می‌شود افزود: یقینا این درصد سازی‌ها برای منتقدان دولت رای آور نخواهد بود و فقط باعث آسیب به پیکره نظام در سطح ملی و بین المللی می شود.

وی در تشریح مناظره سوم نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: رقیبان حسن روحانی در حوزه‌های اقتصادی برنامه ای برای اجرای وعده های انتخاباتی خود نداشتند و وعده ها به قول معروف وعده های سر خرمن است.

سعیدی‌کیا خاطرنشان کرد: بدون شک نظام جمهوری اسلامی به جهت پشتوانه ملت و تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری از هرگونه شیطنتی در امان است اما امیدواریم که مسئولان نظارتی تدابیری در این مورد اندیشیده و تصمیم جدی اتخاذ کنند.

تحلیلگر مسائل سیاسی یکی از نکات قوی در مناظره سوم نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تفاوت عقلانیت و افراطی گری عنوان کرد و گفت: مشاهده این تفاوت منجر به مشخص شدن مسیر صحیح و تمیز دادن راه از بیراه می شود.

سعیدی کیا تصریح کرد: در مجموع تنها چیزی که مالیات ندارد حرف مفت است، امیدوارم در ادامه راه برخی از کاندیداها برسر عقل آمده و کاری را انجام دهند که به نفع عموم مردم و ثبات نظام است.