مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از کمک 500 میلیون تومانی به تیم فوتبال داماش خبر داد.

 

-ندای گیلان:کمک 500 میلیون تومانی به داماش گیلان

  به گزارش ندای گیلان  فارس نوشت:

مسعود رهنما  با اشاره به اقدام‌های انجام شده برای حل مشکلات باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: با رایزنی ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با معاون اول قوه قضائیه و نیز نامه رئیس دادگستری برای حل بخشی از مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان، حدود 500 میلیون تومان پول به این تیم تزریق شد که بخشی از آن به کادر فنی و بازیکنان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این روال ادامه می‌یابد، تصریح کرد: پیرو نامه‌ای که مجمع نمایندگان گیلان برای معاون قوه قضائیه نوشته بود، این مساعدت انجام شده و ما نیز در حال پیگیری هستیم.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که بنده با آقای محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه و رئیسی رئیس دادستانی کل کشور داشتم، مسئله کمک به داماش به نجفی استاندار و سیاوش‌پور رئیس کل دادگستری گیلان سپرده شد و مساعدت‌هایی در این زمینه صورت گرفت.

ایرج ندیمی با بیان اینکه نمایندگان گیلان تمایل دارند به داماش گیلان و تیم‌های دیگر کمک شود، گفت: این تیم‌ها نماد استان ما هستند و در کمک به آنها نگاه شهرستانی نداریم.

به گزارش ندای گیلان، موضوع کمک به داماش در حالی عنوان شد که مسئولان باشگاه داماش گیلان تاکنون از اقدام‌های اخیر هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی انجام نداده بودند.