اقدام دبیر کمیسیون فرهنگی شورا در اهانت به خبرنگار فارس دور از نزاکت بود و باید ادامه فعالیت وی به عنوان دبیر کمیسیون تجدید نظر شود.

به گزارش ندای گیلان و به نقل از فارس:

 

فاطمه شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با محکوم کردن اقدام دبیر منتخب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در اهانت به خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز شاهد رفتاری بسیار تأسف برانگیز توسط دبیر کمیسیون فرهنگی شورا در صحن علنی این کمیسیون نسبت به خبرنگار خبرگزاری فارس بودیم.

وی افزود: بنده در هفته‌های گذشته در بسیاری از نطق‌ها و مصاحبه‌های خود درباره نحوه فعالیت دبیر کمیسیون فرهنگی انتقادهایی انجام دادم و بارها اعلام کردم که دبیر کمیسیون باید از بدنه شورا و شهرداری باشد تا چنین رفتارهای زشتی در صحن شورا اتفاق نیفتد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: دبیر کمیسیون اجازه ندارد نسبت به خبرنگاران بی‌احترامی کند و اعضای شورا نباید اجازه دهند شاهد بروز چنین بداخلاقی‌هایی در شورای اسلامی شهر رشت باشیم.

وی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان یک عضو رسانه‌ای شورای شهر رشت از رسانه‌ها می‌خواهم با درج حقایق و انجام رسالت بزرگ خود در تنویر افکار عمومی و درج واقعیت‌ها بکوشند.