با حضور بیش از ۲۵۰ نیروی ویژه ناجا، رزمایش بزرگ پیروان ولایت نوپو در گیلان آغاز شد.

محمدرضا جعفری‌خیرخواه با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ پیروان ولایت ناجا اظهار داشت: در این رزمایش بیش از 250 نفر از مأموران پلیس نوپو در واحد گروگان‌گیری از تهران و سراسر کشور حضور دارند.

به گزارش ندای گیلان از تسنیم وی افزود: رزمایش بزرگ پیروان ولایت ( نوپو) در شهرهای انزلی، شفت و رشت استان گیلان برگزار می‌شود و علاوه بر نیروهای ستادی نوپو از مرکز، یگان نوپو گیلان نیز در این رزمایش حضور دارد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: رزمایش بزرگ پیروان ولایت ( نوپو)  با اجرای عملیات‌های رهایی گروگان، سلاح‌کشی، راپل و عملیات‌های ویژه پلیسی برگزار می‌شود.

جعفری‌خیرخواه با اشاره به استقرار نیروهای ویژه پلیس از دیروز در گیلان، تصریح کرد: رزمایش در سطح رشت و ساحل انزلی از صبح امروز آغاز شده و با موفقیت در حال اجرای مراحل مختلف است.

وی مدت اجرای این رزمایش را پنج روز اعلام و خاطرنشان کرد:رزمایش بزرگ پیروان ولایت پلیس نوپو به صورت آبی و خاکی و با هدف افزایش آمادگی نیروهای ویژه پلیس در حال برگزاری است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان، هدف از برگزاری این مانور بالا بردن توان رزمی و آمادگی نیروهای پلیس و جلب اطمینان خاطر مردم از آمادگی و هوشیاری پلیس دانست و گفت: واحدهای رهایی گروگان پلیس سراسر کشور در این رزمایش حضور دارند.